• 1
  • 2
2018-06-02, 14:25
Medlem
Hej! Får aldrig ligga eller nån tjej som gillar mig. Igår va ja på summerburst där de fanns sjukt mycket tjejer. Ingen ville ha mig. Hur många tror ni fick knulla efter summerburst?
Och hur ska jag göra för att få ligga mer på festivaler och krogen?
Mår så sjukt dåligt över detta. Nån som vill komma med tips?
Citera
2018-06-02, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av estet10
Hej! Får aldrig ligga eller nån tjej som gillar mig. Igår va ja på summerburst där de fanns sjukt mycket tjejer. Ingen ville ha mig. Hur många tror ni fick knulla efter summerburst?

Jag skulle inte ligga med tjejerna på summerburst ens om jag fick betalt.
Gå på hårdrocksfestival eller något coolare.
Citera
2018-06-02, 14:35
Medlem
Ta eget initativ
Citera
2018-06-02, 14:43
Bannlyst
Det är lättare om man är snygg som kille, då är det i princip enkelt få ett ligg.

Är du lite mindre attraktiv får du ändå jobba på utseendet, se ren ut, klä dig fint och stiligt stick ut lite vafan sluta va så tråkig med stilen osv, inte konstigt brudar inte tittar på er om ni alla är likadana, vad gör dig bättre än personen bredvid liksom?

Håll dig borta från dejtingappar/sociala medier du lär inte få ut något av det, då folk är ytliga där.

Håll dig till verkliga livet, kontakt med tjejer antingen utomhus, på barer/klubb, men då lär du även få tjejer som är rätt ytliga och inget som håller nog i längden, acceptera att flesta kmr skita i dig, nån gång du hittar nån kanske o sluta sikta så högt, du är ful inse det, då ska du inte sikta så högt heller.

''men det finns massor med fula killar som har fina kvinnor lala'' ja för dem har grymma personligheter som är genuina inget dem spelar till sig sen har dem hög status ändå.

Fokusera på tjejer i din skala eller under, då det är vad du kan få.
Citera
2018-06-02, 14:51
Medlem
Har varit i samma situation som dig.
Generellt så finns följande alternativ:

- Nöj dig med en svensk tjock och arbetslös feministtjej.

- Sök dig utomlands där din attraktionskraft som vit svensk man är större.

De där svenska tjejerna som du drömmer om kommer du aldrig att få. Om de var intresserade så skulle de komma till dig, men de har bättre alternativ.

Så, skippa dem.

Detta var en stor källa till inspiration för mig: http://www.thailandredcat.com

Han beskriver i sin artikel om thaitjejer hur han besökte tiger cave med en av sina tjejer och det var precis det jag senare också gjorde med min tjej.

Faktum är att det inte tog mer än 3 dagar för mig att hitta en tjej efter att jag ankommit till thailand.

I sommar skall jag åka till Bangkok och bo tillsammans med henne och hennes kompis i kompisens hus. Så skall vi resa runt lite Krabi, Chiang-mai. Efter detta kommer hon sedan hit i ett par månader.

Mycket roligare än att gå på summerburst och leta efter fulla brudar.
Citera
2018-06-02, 15:00
Medlem
Hur många killar tror du fick ligga med en tjej de inte kände sedan tidigare? Jag skulle gissa på mindre än en procent.

Nuförtiden går inte tjejer till festivaler eller krogen med några planer på att ligga. Därför går inte heller killar dit med några förhoppningar om att få ligga.
Citera
2018-06-02, 15:01
Medlem
As-33-15-4-ps avatar
Du kan ju inte bara gå in på festivalen och tro att din kuk kommer agera magnet, så funkar det inte. Du hade haft bättre möjligheter om du skrivit med ett par på tinder innan och sedan stött på dem där. Då hade du redan haft en ytlig kontakt att utgå ifrån och vetat att ett visst intresse fanns hos dem.
Citera
2018-06-02, 15:02
Medlem
Halloween2s avatar
Att du gör en tråd om varför du inte får ligga säger allt.

Du är sjukt osäker och förmodligen riktigt patetisk som människa. Väx upp för i helvete din mes.
Citera
2018-06-02, 15:41
Medlem
Jag kan avslöja att betydligt färre killar än du tror hade sex efter summerburst
Citera
2018-06-02, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
Att du gör en tråd om varför du inte får ligga säger allt.

Du är sjukt osäker och förmodligen riktigt patetisk som människa. Väx upp för i helvete din mes.
Detta.

Du (TS alltså) verkar vara riktigt desperat och det är bland det oattraktivaste som finns. Du måste jobba på att vara mera cool och avslappnad. Dessutom, som andra redan har konstaterat, så är det svårt för de allra flesta killar att få ligga bara så där med någon helt okänd tjej. Det är alltså helt normalt att man misslyckas trots upprepade försök.
Citera
2018-06-02, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av estet10

Det räcker säkert med en blick för att se att du är desperat och bara vill få till ett ligg med vem som helst. Fundera på hur attraktivt det är i en tjejs ögon.
Citera
2018-06-02, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Santal
Det är lättare om man är snygg som kille, då är det i princip enkelt få ett ligg.

Sanning med modifikation om man är snygg och blyg. Det är sällan som tjejer tar första steget och svårare om killen ser bra ut för vissa som är blyga. Oftast blir det extremt ytliga psykoextroverta eller extremt fulla tjejer som kommer fram som man ändå inte vill ligga med. I alla fall inte jag. De man faktiskt vill ha vågar inte och man själv vågar inte gå fram= ungefär samma förutsättningar som en mindre snygg kille som vågar ta för sig.

Alltså. Utifrån vad du skrev låter du väldigt osäker. Antingen accepterar du det och är nöjd i alla fall vilket gör att du kommer få napp för eller senare. Eller så gör du dig själv attraktiv genom det förstnämnda plus att du investerar i dig själv. Skaffar hobbys och har saker för dig. Det är genomskådligt om någon saknar intressen och bara är. Det sista tipset är att du tar tag själv och utmanar dig genom att du tar initiativ.

I punkterna ligger många fler saker som du får läsa mellan raderna. Jag framförde bara poängen. Du får hitta saker som fortfarande är du.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in