• 1
  • 2
2018-05-29, 21:51
Medlem
Jag funderar på att köpa ny mobil å jag vill ha den bästa av alla just nu snurrar i huvudet Huawei p20 pro eller Samsung galaxy s9+ vilken är bäst ska vara bäst på allt kamera prestanda osv
Citera
2018-05-29, 22:14
Medlem
Skogsvattes avatar
Vänta på Lenovo Z5. Förväntade specifikationer är 5000+ mAh, 4 TB, 8 GB RAM, 8xx SD, dubbel kamera, ingen notch, 98% StB-kvot, mm.
Citera
2018-05-29, 22:41
Medlem
Iphone X
Citera
2018-05-30, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krakelibrankel
Iphone X

Jag har den, skulle knappast kalla den världen bästa telefon. Jag har även en HuaweiP20 Pro, den gillar jag mer.
Citera
2018-05-30, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 20152015
Jag har den, skulle knappast kalla den världen bästa telefon. Jag har även en HuaweiP20 Pro, den gillar jag mer.

Smaken är olika. Jag skulle personligen aldrig köpa en Huawei telefon.
Citera
2018-05-30, 10:36
Medlem
atjautigss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsvatte
Vänta på Lenovo Z5. Förväntade specifikationer är 5000+ mAh, 4 TB, 8 GB RAM, 8xx SD, dubbel kamera, ingen notch, 98% StB-kvot, mm.

Kan inte annat än hålla med! Har själv en Lenovo P2, en mycket kapabel mobil.
Citera
2018-08-13, 08:43
Medlem
KLOPPITEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diesel300
Jag funderar på att köpa ny mobil å jag vill ha den bästa av alla just nu snurrar i huvudet Huawei p20 pro eller Samsung galaxy s9+ vilken är bäst ska vara bäst på allt kamera prestanda osv

Vet inte riktigt om det går att vara på den frågan riktigt, givetvis finns där en telefon som på pappret har bäst specs, men det skiljer så lite mellan dagens flaggskeppsmodeller så till slut handlar det om vilken du trivs bäst med.

Personligen är jag en av få som faktiskt trivs i både iOS och Androids mjukvaror.
Kör ungefär varannan iPhone och varannan Android, när det kommer till surfplatta finns det tillexempel ingen som kan tävla med Apple, enligt mig. Men på telefoner tycker jag just nu att Samsung ligger bäst till sett till design, pris och prestanda. Kör just nu med en Galaxy S9+ och den är helt fantastisk.
Citera
2018-08-19, 13:16
Medlem
huwies avatar
Samsung Galaxy Note 9 när den släpps den 24e Augusti.
Citera
2018-08-20, 14:18
Medlem
Hejsan,

Jag kör in på denna tråden då frågan gäller detsamma om att köpa ny mobil. Jag skulle vilja ha tips och råd om vad för telefon jag ska köpa härnäst. Jag är ingen mobil haj nämnligen och har noll koll på vad som finns på marknaden just nu, därav att jag skriver här för bästa hjälp!

Jag har haft min samsung galaxy S6 nu i drygt 2-2.5 år och har varit super nöjd med allt förutom att det inte går sätta in ett minneskort i den. Så vad jag är ute efter nu är en mobil med bra kamera, bra ljud, bra upplösning, plats för externt minnes kort och gärna mycket interntminne som är inplanterat. Alla är väl ute efter detta mer eller mindre men den stora frågan är vilken mobil man ska köpa som är till ett bra pris? Min pappa har samsung S7 som han är nöjd med, men jag skulle vilja ha mer information om de andra nya modellerna samt de olika telefonerna, vad finns just nu och vad rekommenderar ni? Exempelvis vad skiljer varianterna emellan: S6, S7, S8, S9, samt vilka andra mobiler/ modeller som har kommit? Jag är inget fan av iPhone. Jag har en iPad som jag är mycket mycket nöjd med men till deras telefoner är det nej.

Tack på förhand!
Ha en fin måndag.
Citera
2018-08-20, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosafinflikka
Hejsan,

Jag kör in på denna tråden då frågan gäller detsamma om att köpa ny mobil. Jag skulle vilja ha tips och råd om vad för telefon jag ska köpa härnäst. Jag är ingen mobil haj nämnligen och har noll koll på vad som finns på marknaden just nu, därav att jag skriver här för bästa hjälp!

Jag har haft min samsung galaxy S6 nu i drygt 2-2.5 år och har varit super nöjd med allt förutom att det inte går sätta in ett minneskort i den. Så vad jag är ute efter nu är en mobil med bra kamera, bra ljud, bra upplösning, plats för externt minnes kort och gärna mycket interntminne som är inplanterat. Alla är väl ute efter detta mer eller mindre men den stora frågan är vilken mobil man ska köpa som är till ett bra pris? Min pappa har samsung S7 som han är nöjd med, men jag skulle vilja ha mer information om de andra nya modellerna samt de olika telefonerna, vad finns just nu och vad rekommenderar ni? Exempelvis vad skiljer varianterna emellan: S6, S7, S8, S9, samt vilka andra mobiler/ modeller som har kommit? Jag är inget fan av iPhone. Jag har en iPad som jag är mycket mycket nöjd med men till deras telefoner är det nej.

Tack på förhand!
Ha en fin måndag.

Någon av de här
https://androidenterprisepartners.wi...407.1534767746
Citera
2018-08-20, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jojoh
Någon av de här
https://androidenterprisepartners.wi...407.1534767746

Tack, ska kolla in hemsidan!
Citera
2018-08-20, 19:28
Medlem
CarlXVIGustavs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsvatte

Den verkar inte riktigt leva upp till förväntningarna som tillverkaren först gått ut med.

https://www.mobil.se/nyheter/lenovo-...mal-smartphone
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in