• 4
  • 5
2025-06-25, 13:18
Medlem
Stenad-af-Ograss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissAjDiHiDi
Vi finns lite här å där 🙂
Frågan är hur man gör för att hitta er.
Citera
2025-06-25, 13:22
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stenad-af-Ogras
Frågan är hur man gör för att hitta er.
Plötsligt så händer det 😊
Citera
2025-06-25, 13:39
Medlem
record-collectors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Varför ska någon behöva skämmas över att vara påverkad?
Troligen en trist kommentar, men den största anledningen är väl att man i de flestas ögon och uppftattning är en brottsling. Och brottslingar ska lagföras, dömas och bestraffas.
Citera
2025-07-24, 04:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ordmojlig
Min moral är inte förlegad. Jag har sett barn i missbruksmiljöer och plockat därifrån och även när jag levde som missbrukare, vänt mig mot barnet jag raglat ut med för att ta ifrån drogmiljö, och hällt ut min alkohol utan att göra skillnad på mina problem mot andras. Jag har kämpat med blod svett och tårar som jag pressat in för att vända mig mot ett barn och leka och bygga upp min familj.

Kör inte skitsnacket på mig. Jag tog tag i min krage och lyfte upp mig själv i öronen.

Det är sådan skit som ni säger som är absurt. Barn behöver inte påverkade vuxna människor utan folk som klarar av livet oavsett hur tufft det är. Klart som fan att jag skulle ha roligare om jag söp skallen av mig men nej tack. Jag klarar av att gilla livet nykter också. Hellre det än en unge som är orolig omkring mig.
Det är väl så att du vet vad du talar om.
Barn som föds med abstinens är svårskötta, även för underbara eller ”underbara”. föräldrar. Räkna inte med förståelse från tråden. Alla har sin väg och knyter sina egna rep. Ok, kan fortfarande beklaga barnens öde.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in