• 1
  • 2
2018-05-22, 17:10
Medlem
Jag är ute efter snus stockar till ett bra pris i Stockholm, helst innerstan. Finns ju en del på internet men då måste man betala frakt på det.

Tack på förhand!
Citera
2018-05-22, 17:26
Medlem
Tyrolerhatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babyspenat
Jag är ute efter snus stockar till ett bra pris i Stockholm, helst innerstan. Finns ju en del på internet men då måste man betala frakt på det.

Tack på förhand!

snusbolget.se har gratis frakt.

Tyvärr har jag ingen aning om bra ställen i Stockholm.

Förlåt.
Citera
2018-05-22, 17:26
Medlem
Andersdamaans avatar
Det bästa priset som jag har hittat finns tyvärr inte i innerstaden utan i Bromma (44:ans snus på Spångavägen 44)
Premiumstockar som t.ex General Lös kostar 450:-

I innerstaden så är det bra priser hos Kungstobak, men det finns säkert billigare om man letar runt bland små olika turköppet:
https://www.google.se/maps/place/Kun...2!4d18.0566499
Citera
2018-05-22, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tyrolerhatt
snusbolget.se har gratis frakt.

Tyvärr har jag ingen aning om bra ställen i Stockholm.

Förlåt.

Det står gratis frakt men sen står det att man måste komma upp till 599 för fri frakt i kassan.

Citat:
Ursprungligen postat av Andersdamaan
Det bästa priset som jag har hittat finns tyvärr inte i innerstaden utan i Bromma (44:ans snus på Spångavägen 44)

I innerstaden så är det bra priser hos Kungstobak, men det finns säkert billigare om man letar runt bland små olika turköppet:

450:- Är ett bra pris för general lös stock. Ska checka in dem, tack!
Citera
2018-05-22, 17:45
Medlem
Brukar köpa mina på 44:ans också, bor i närheten så det är smidigt och bra pris.
Citera
2018-05-22, 17:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Andersdamaan

Jag tror kungstobak är billigast. Brukar alltid vara mängder med folk där som köper Mycket snus. Och många finländare är där och handlar mängder av stockar!

Stort + för trevliga ägare!
Citera
2018-05-22, 19:29
Medlem
S.O.Stolps avatar
41:an på Sankt Eriksgatan är ganska billiga. Kanske inte lika billiga som 44:an?

Google maps
Citera
2018-05-22, 19:53
Medlem
Kanske inte billigast
-men helt klart billiga!
Marys tobak -
Folkunga/Östgöta.....Södermalm
Citera
2018-05-22, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av S.O.Stolp
41:an på Sankt Eriksgatan är ganska billiga. Kanske inte lika billiga som 44:an?

Google maps
Det blir 41an. Priset var ganska bra och dem har snuset jag söker också tack
Citera
2018-05-22, 21:50
Medlem
darkomcfaces avatar
Vad är bra pris? Finns flertaler olika prisklasser på snus.Vilket snus ämnar du köpa?

mvh
Citera
2018-05-22, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av darkomcface
Vad är bra pris? Finns flertaler olika prisklasser på snus.Vilket snus ämnar du köpa?

mvh
Lundgrens skåne vit. Blir att köpa från "41an" för 280:- Vilket jag tycker är ett bra pris för en stock av detta snus
Senast redigerad av Babyspenat 2018-05-22 kl. 22:09.
Citera
2018-05-23, 14:33
Medlem
Andersdamaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rabash
Brukar köpa mina på 44:ans också, bor i närheten så det är smidigt och bra pris.
Bor också i närheten så det blir främst hos 44:an som det handlas snus. Litet kul är det när ägarens mamma står i kassan! Hon brukar nämligen ta en femma mindre betalt än sonens standardpriser när man köper enstaka dosor! Antar att hon inte bryr sig så mycket, eller så tycker hon på vietnamesiskt vis att gamla stamkunder skall premieras extra! Grymt trevliga båda två förövrigt!
Citat:
Ursprungligen postat av Inmymind777
Jag tror kungstobak är billigast. Brukar alltid vara mängder med folk där som köper Mycket snus. Och många finländare är där och handlar mängder av stockar!

Stort + för trevliga ägare!
Jäkligt trevliga ägare! Hög omsättning på stockarna dessutom då halva den finska färjepassagerarkåren brukar gå dit för storinköp, vilket i sin tur bäddar för att man så gott som garanterat får en färsk prilla!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in