2018-05-25, 01:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PappasNyaKille
Medias omskrivning för att klanen/gänget sprungit runt och ställt till kaoz för dem som försökt hjälpa BO.
Både grottmänniskobeteendet och adressen säger att det inte är svenskar inblandade.

Så jäkla fel man kan ha.

Det stod ett 20tal där och filmade med mobilen medan pundaren sprang runt och skrek som en rabiat hund. Vid det laget hade han redan hunnit hugga sig själv i bröstet och sedan i halsen.
Citera
2018-05-25, 03:58
Medlem
Jag bor precis i närheten där detta ska ha hänt! Gick förbi området nån gång i tisdags eftermiddag när jag var påväg till affären för att köpa snus. Hann skymta att det stod några poliser inne på gården, samt några andra tjomar som stod och glodde. Funderade en liten stund över vad som kanske hade hänt, men tänkte inte särskilt mycket på det sen.

Lite lagom obehagligt att det sker ett (enligt artiklar) ”misstänkt mord” bara ett litet stenkast från där jag bor!

Å andra sidan är området jag bor i väldigt lugnt, men det ligger ju precis vid gränsen till värsta delen av Berga!
Citera
2018-05-25, 06:13
Medlem
negrofobens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Provocative2.0
Tja. Du får idiotförklara vem du vill. För mig är det idioti att tro på källor som inte kan bekräftas.
Jag har efterfrågad en säker källa. Fram till dess är detta ett mord. Sedan kan jag ändra mig. Så mkt idiot är jag.
Men jag blir mkt intresserad av vem polisen som begår tjänstefel är om det du påstår är sant.
Ha ha vilket jävla stolpskott du är! Polisen som begått tjänstefel är inte ämnet din jävla idiot.
Att du inte har nån tidningsartikel att hänganupp dig på innebär ju ingenting i denna fråga. Nu är det dessutom flera personer som varit på plats som bekräftar att det handlar om ett självmord med kniv.
Hur jävla korkad är du?
Citera
2018-05-25, 10:47
Medlem
Provocative2.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av negrofoben
Ha ha vilket jävla stolpskott du är! Polisen som begått tjänstefel är inte ämnet din jävla idiot.
Att du inte har nån tidningsartikel att hänganupp dig på innebär ju ingenting i denna fråga. Nu är det dessutom flera personer som varit på plats som bekräftar att det handlar om ett självmord med kniv.
Hur jävla korkad är du?
Vafan är det för jävla människor som tittar på när en person skär halsen av sig?
Ja, att man inte tar kniven från honom förstår jag. Med att lägga ett sketet tryckförband medan man väntar på ambulansen är inte speciellt svårt.
Det är till o med enklare än att tro på två pers som hänvisar till att de hört något.

Tråden handlar om ett misstänkt mord o kan du tänka dig. Det är exakt vad det är för mig, oavsett vad du o killen som har polispolare som begår tjänstefel.

Hur korkad jag är?
Tja, tillräckligt smart för att inte ta rykten på Fb som sanningar. Det om något är korkat. Än mer korkat är det att fortsätta hävda att andra är korkade utan att kunna presentera mer än hörsägen.
Citera
2018-05-25, 12:15
Medlem
Har vi något namn på göken?
Citera
2018-05-25, 12:59
Medlem
Tropexs avatar
Hat klanen Suleim*n något med det här att göra (aka majoritet av Bergagänget)?
Citera
2018-05-25, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tropex
Hat klanen Suleim*n något med det här att göra (aka majoritet av Bergagänget)?
Står i corren nu att mordutredningen är nedlagd.. och det var en lokal missbrukare som hade gått loss sedan tagit sitt liv , vad familjen s*leiman har med detta att göra kan du gärna utveckla, annars bara hålla käft
Citera
2018-05-25, 15:59
Medlem
Provocative2.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vera.o
Ok vi får väl se vem som blir idioten då!
Själv känner jag min källa och är trygg!

Självmord genom att skära halsen är just nu det hetaste tipset.
Då självmord oftast inte redovisas av MSM kommer vi inte mer att höra av denna händelse.
Japp. Hur väl kände du din trygga källa, sa du?
Hur var det med att se vem som var idioten?
Kommer du nu ignorera detta?
Citat:
Hur jävla korkad är du?
Stolpskott? Hur korkad tycker du att jag var?

Detta går nu att läsa i nättidningen, Linköpingnews.
Tydligen utreds den nu som ett vanligt dödsfall.
Så, vad kommer ni nu kontra med? Att självmord genom att skära halsen av sig är ett vanligt dödsfall?
Jag har tydligen betecknats som en idiot i de citat jag nu har här.
Så, jag är en idiot genom att ifrågasätta er information? Frågan är vad man ska beteckna er två som i så fall? Fullkomligt normala? Om ni är de normala i samhället så bör jag min idiotstämpel med heder. För att sjunka så lågt som er två, bara för att få människor att tro på lögner utan någon form av källkritik var riktigt löjligt.
"– Vi har inte längre någon anledning att misstänka att det skett något mord utan nu utreder vi det hela som ett vanligt dödsfall, säger Daniel Axelsson som är chef för den avdelning som utreder grova brott vid Linköpingspolisen"
Så, fick i alla fall, vi som är idioter reda på vad som hänt till slut😄
/ En idiot som nu vet sanningen genom att ha fått vänta.
Citera
2018-05-25, 20:08
Medlem
negrofobens avatar
Citat:
Japp. Hur väl kände du din trygga källa, sa du?
Hur var det med att se vem som var idioten?
Kommer du nu ignorera detta?

Stolpskott? Hur korkad tycker du att jag var?

Detta går nu att läsa i nättidningen, Linköpingnews.
Tydligen utreds den nu som ett vanligt dödsfall.
Så, vad kommer ni nu kontra med? Att självmord genom att skära halsen av sig är ett vanligt dödsfall?
Jag har tydligen betecknats som en idiot i de citat jag nu har här.
Så, jag är en idiot genom att ifrågasätta er information? Frågan är vad man ska beteckna er två som i så fall? Fullkomligt normala? Om ni är de normala i samhället så bör jag min idiotstämpel med heder. För att sjunka så lågt som er två, bara för att få människor att tro på lögner utan någon form av källkritik var riktigt löjligt.
"– Vi har inte längre någon anledning att misstänka att det skett något mord utan nu utreder vi det hela som ett vanligt dödsfall, säger Daniel Axelsson som är chef för den avdelning som utreder grova brott vid Linköpingspolisen"
Så, fick i alla fall, vi som är idioter reda på vad som hänt till slut😄
/ En idiot som nu vet sanningen genom att ha fått vänta.
Helvete vad korkad du är. Du inbillar dig alltså att killen självdog? Det finns ju en hel del vittnen till händelsen men du klarar inte av att ta till dig detta. Att media skriver att det utreds som ett vanligt dödsfall innebär även självmord.
Citera
2018-05-25, 22:38
Medlem
Provocative2.0s avatar
Citat:
Helvete vad korkad du är. Du inbillar dig alltså att killen självdog? Det finns ju en hel del vittnen till händelsen men du klarar inte av att ta till dig detta. Att media skriver att det utreds som ett vanligt dödsfall innebär även självmord.
Ehm. Du ger dig inte. Så nu är självmord ett vanligt dödsfall😂
Citera
2018-05-26, 08:11
Medlem
negrofobens avatar
Citat:
Ehm. Du ger dig inte. Så nu är självmord ett vanligt dödsfall😂
Ja så klassas det av polisen då det inte är ett brott!
Citera
2018-05-26, 12:21
Medlem
Provocative2.0s avatar
Citat:
Ja så klassas det av polisen då det inte är ett brott!
Nu börjar du faktiskt roa mig.
Men återigen så visar du på en total okunskap.
Om man läser de artiklar som finns så började de utreda mord vilket de alltid gör om de inte direkt kan fastslå dödsorsaken.
När de nu fastslagit att det inte är mord så är det nedklassat till vanligt dödsfall eftersom de ännu inte vet dödsorsaken utan inväntar exempelvis obduktion.
Ditt tjatande om ett självmord genom att skära/hugga sig själv till döds.... asså... du ser inte själv hur löjlig du är?
Tror du på fullaste allvar att polisen o rättsmedicin inte kan fastslå en dödsorsak genom knivskärning/hugg efter 3-4 dygn?
Naturlig dödsorsak. Sug på de orden innan du gör bort dig än mer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in