Citat:
Ursprungligen postat av
vera.o
Ok vi får väl se vem som blir idioten då!
Själv känner jag min källa och är trygg!
Självmord genom att skära halsen är just nu det hetaste tipset.
Då självmord oftast inte redovisas av MSM kommer vi inte mer att höra av denna händelse.
Japp. Hur väl kände du din trygga källa, sa du?
Hur var det med att se vem som var idioten?
Kommer du nu ignorera detta?
Citat:
Ursprungligen postat av
negrofoben
Ha ha vilket jävla stolpskott du är! Polisen som begått tjänstefel är inte ämnet din jävla idiot.
Att du inte har nån tidningsartikel att hänganupp dig på innebär ju ingenting i denna fråga. Nu är det dessutom flera personer som varit på plats som bekräftar att det handlar om ett självmord med kniv.
Hur jävla korkad är du?
Stolpskott? Hur korkad tycker du att jag var?
Detta går nu att läsa i nättidningen, Linköpingnews.
Tydligen utreds den nu som ett vanligt dödsfall.
Så, vad kommer ni nu kontra med? Att självmord genom att skära halsen av sig är ett vanligt dödsfall?
Jag har tydligen betecknats som en idiot i de citat jag nu har här.
Så, jag är en idiot genom att ifrågasätta er information? Frågan är vad man ska beteckna er två som i så fall? Fullkomligt normala? Om ni är de normala i samhället så bör jag min idiotstämpel med heder. För att sjunka så lågt som er två, bara för att få människor att tro på lögner utan någon form av källkritik var riktigt löjligt.
"– Vi har inte längre någon anledning att misstänka att det skett något mord utan nu utreder vi det hela som ett vanligt dödsfall, säger Daniel Axelsson som är chef för den avdelning som utreder grova brott vid Linköpingspolisen"
Så, fick i alla fall, vi som är idioter reda på vad som hänt till slut😄
/ En idiot som nu vet sanningen genom att ha fått vänta.