Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-05-23, 22:05
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av negrofoben
Tydligen självmord!
Berga är ett deprimerande område med trasiga själar så det är kanske inte så oväntat.
Citera
2018-05-23, 23:13
  #26
Avstängd
negrofobens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pyramida
Berga är ett deprimerande område med trasiga själar så det är kanske inte så oväntat.
Exakt! Det ovanliga med detta självmord är att liraren lyckades skära halsen av sig själv! Därför misstänkte man först mord.
Citera
2018-05-24, 00:24
  #27
Medlem
Provocative2.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av negrofoben
Exakt! Det ovanliga med detta självmord är att liraren lyckades skära halsen av sig själv! Därför misstänkte man först mord.
Kom du på detta själv eller kan du visa vart man kan läsa att förundersökningen är nedlagd?
Citera
2018-05-24, 11:44
  #28
Avstängd
negrofobens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Provocative2.0
Kom du på detta själv eller kan du visa vart man kan läsa att förundersökningen är nedlagd?
Det är inte officiellt ännu.
Citera
2018-05-24, 11:49
  #29
Medlem
Provocative2.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av negrofoben
Det är inte officiellt ännu.
Nähä. Det är bara du, polisen o åklagarmyndigheten som vet det än så länge?
Citera
2018-05-24, 11:59
  #30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av negrofoben
Exakt! Det ovanliga med detta självmord är att liraren lyckades skära halsen av sig själv! Därför misstänkte man först mord.

Det var en kille i en bil i Småland nånstans som lyckades med att skära halsen av sig själv förra året, så det är nog inte så ovanligt som man kan tro. Varför vill flashback så gärna att det ska vara mord?
Citera
2018-05-24, 17:31
  #31
Avstängd
vera.os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Provocative2.0
Nähä. Det är bara du, polisen o åklagarmyndigheten som vet det än så länge?
Jag vet det också! Fick höra det av en polis i utredningen. Ta det lite lugnt så får snart även du det hela klart för dig.
Citera
2018-05-24, 17:35
  #32
Avstängd
vera.os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manskahahusvagn
Varför vill flashback så gärna att det ska vara mord?
Troligtvis för att det var en blatte. Blattar med halsen avskuren är oftast mördade av någon annan blatte. Detta uppskattas av oss Flashbacknazister då vi då får mer vatten på våra kvarnar och visar på att vi inte ska ha hit dessa mördare och parasiter.
Citera
2018-05-24, 19:14
  #33
Medlem
Det är en svensk missbrukare som tagit självmord efter att ha hotat folk på gården , därav "folksamlingen" som nämns i tidningen
Citera
2018-05-24, 21:20
  #34
Medlem
Provocative2.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vera.o
Jag vet det också! Fick höra det av en polis i utredningen. Ta det lite lugnt så får snart även du det hela klart för dig.
Ja men asså. Jag hörde av en annan polis i utredningen att den du hört ifrån inte får prata om det.
Jävla skitsnack på er två.
Citera
2018-05-24, 21:37
  #35
Avstängd
vera.os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Provocative2.0
Ja men asså. Jag hörde av en annan polis i utredningen att den du hört ifrån inte får prata om det.
Jävla skitsnack på er två.
Ok vi får väl se vem som blir idioten då!
Själv känner jag min källa och är trygg!

Självmord genom att skära halsen är just nu det hetaste tipset.
Då självmord oftast inte redovisas av MSM kommer vi inte mer att höra av denna händelse.
Citera
2018-05-24, 22:22
  #36
Medlem
Provocative2.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vera.o
Ok vi får väl se vem som blir idioten då!
Själv känner jag min källa och är trygg!

Självmord genom att skära halsen är just nu det hetaste tipset.
Då självmord oftast inte redovisas av MSM kommer vi inte mer att höra av denna händelse.
Tja. Du får idiotförklara vem du vill. För mig är det idioti att tro på källor som inte kan bekräftas.
Jag har efterfrågad en säker källa. Fram till dess är detta ett mord. Sedan kan jag ändra mig. Så mkt idiot är jag.
Men jag blir mkt intresserad av vem polisen som begår tjänstefel är om det du påstår är sant.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback