• 1
  • 2
2018-05-21, 23:49
Medlem
Såg precis runt 5-6 polis bilar samt ambulans som har spärrat av området in till TB byggnaden.

Byggnaden ligger innanför området (innanför stängslet).
Hörde med en polis vid avspärrningen att en person har blivit knivhuggen i halsen.
Någon som vet något mer om händelsen?
Citera
2018-05-22, 00:18
Medlem
paras0nics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gringo13
Såg precis runt 5-6 polis bilar samt ambulans som har spärrat av området in till TB byggnaden.

Byggnaden ligger innanför området (innanför stängslet).
Hörde med en polis vid avspärrningen att en person har blivit knivhuggen i halsen.
Någon som vet något mer om händelsen?

Är inte förvånad. Det är ju hur mycket kriminella som helst som jobbar på Volvo, ty de enkla kraven samt den relativt höga lönen på 26000+ netto. Tramadolförsäljningen kryllar, folk vill liksom jobba på ”auto-pilot”. Säkert någon som inte kunde betala sin skuld i tid och fick smaka..
Citera
2018-05-22, 00:29
Medlem
Du har helt rätt i det du säger.
Jag jobbar själv nere i TC och ser en del saker som händer minst 2-3 gånger i månaden.

Det är mycket kriminella speciellt från biskop och Backaplan.

Om jag minns rätt så för ca 2 år sedan var det någon IS snubbe som körde truck inne på TA byggnaden som blev gripen på arbetstid för att han hade varit nere och dödat i Syrien.
Citera
2018-05-22, 00:33
Medlem
Verkar som om att ryktena jag hört varit väldigt överdrivna. Skall vara tyst och läsa från er som faktiskt vet något.

Är inte inblandad på något vis så allt jag vet är rykten som flyger runt bland folk inne i fabriken.
Senast redigerad av Hipotok 2018-05-22 kl. 01:08.
Citera
2018-05-22, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hipotok
Rykten går vilt i hela fabriken. Mina kollegor samt folk från olika logistik avdelning säger samma.

De sägs att någon från TB fabriken inte bara blev huggen i halsen utan förloeade hela huvudet.
Sägs ha legat vid ett par buskar precis vid fabriken. Kryllar av poliser.

Någon som sitter på mer konkret info?

Chilla lite nu va, det är inte någon film lol
Citera
2018-05-22, 00:35
Medlem
Är det den här händelsen?

Citat:
Omkring halv elva på måndagskvällen larmades polisen till västra Hisingen.

– Vi fick larmet från SOS att någon var skadad men när vi kom dit kunde vi konstatera att det var en avliden person, säger Löfstrand.
Citera
2018-05-22, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hipotok
Rykten går vilt i hela fabriken. Mina kollegor samt folk från olika logistik avdelning säger samma.

De sägs att någon från TB fabriken inte bara blev huggen i halsen utan förloeade hela huvudet. Sägs ha legat vid ett par buskar precis vid fabriken. Kryllar av poliser.

Någon som sitter på mer konkret info?

skuren i halsen, inte halshuggen.......
Citera
2018-05-22, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pushallin
Chilla lite nu va, det är inte någon film lol

Med tanke på hur stort område vid gräset och buskarna det är avspärrat på så kan händelsen ha ägt rum där.
Men ju han blev knivhuggen eller halal slaktad återstår att se
Citera
2018-05-22, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gringo13
Med tanke på hur stort område vid gräset och buskarna det är avspärrat på så kan händelsen ha ägt rum där.
Men ju han blev knivhuggen eller halal slaktad återstår att se

Ja men syftade mest på den texten som var Fet
Citera
2018-05-22, 00:46
Medlem
Mrgreens avatar
Han verkar ha avlidit på plats:

http://www.gp.se/
Citera
2018-05-22, 00:47
Finns ju IS terrorister som tydligen jobbar på Volvo.

Dessa får oftast skyddad identitet och en så kallad gräddfil till jobb och körkort när de kommer till Sverige.

http://www.friatider.se/terrorister-...r-till-sverige
Citera
2018-05-22, 00:57
Medlem
tojos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DevilsDen
Finns ju IS terrorister som tydligen jobbar på Volvo.

Dessa får oftast skyddad identitet och en så kallad gräddfil till jobb och körkort när de kommer till Sverige.

http://www.friatider.se/terrorister-...r-till-sverige

Gällande Volvo far du med osanning. Artikeln kommer direkt från https://www.expressen.se/nyheter/hun...r-atervandarn/ och ingen av terroristerna anges jobba på Volvo. En gjorde det, men han åkte fast och sitter på livstid i Kumla.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in