2018-05-21, 14:12
Medlem
Knullkungens avatar
http://www.nsd.se/nyheter/lulea/utnyttjade-sovande-kvinna-sexuellt-nm4837759.aspx

"Luleå Svårt medtagen av mediciner blev hon utsatt för sexuella övergrepp. Nu döms en 30-årig man till två års fängelse.

Den 18 februari i år fick den kvinnliga målsägaren besök av en man hon haft en relation med. Hon var trött och påverkad av mediciner och var tydlig med att hon inte ville ha sex med honom. Efter att hon somnat började övergreppet, berättade kvinnan under rättegången."

GM skall efter övergreppet ha skrivit till henne "hemskt ledsen för mitt beteende i morse" och "borde inte ha agerat så impulsivt".

"Efter att kvinnan påpekat att hon sagt nej flera gånger skrev den 30-årige mannen "jag vet".

Han konstaterade även att hans beteende var "respektlöst och illegalt"."

GM döms för våldtäkt till 2 års fängelse och skall betala ett skadestånd på 105 400 kronor till kvinnan.

Vem är GM?
Citera
2018-05-21, 14:21
Medlem
kumlafucker84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knullkungen
http://www.nsd.se/nyheter/lulea/utnyttjade-sovande-kvinna-sexuellt-nm4837759.aspx

"Luleå Svårt medtagen av mediciner blev hon utsatt för sexuella övergrepp. Nu döms en 30-årig man till två års fängelse.

Den 18 februari i år fick den kvinnliga målsägaren besök av en man hon haft en relation med. Hon var trött och påverkad av mediciner och var tydlig med att hon inte ville ha sex med honom. Efter att hon somnat började övergreppet, berättade kvinnan under rättegången."

GM skall efter övergreppet ha skrivit till henne "hemskt ledsen för mitt beteende i morse" och "borde inte ha agerat så impulsivt".

"Efter att kvinnan påpekat att hon sagt nej flera gånger skrev den 30-årige mannen "jag vet".

Han konstaterade även att hans beteende var "respektlöst och illegalt"."

GM döms för våldtäkt till 2 års fängelse och skall betala ett skadestånd på 105 400 kronor till kvinnan.

Vem är GM?
2 års fängelse får fan nästan alla våldtäktsmän! Det är säkert en arab eftersom han är 30 år och får bara 2 års fängelse.
Citera
2018-05-21, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kumlafucker84
2 års fängelse får fan nästan alla våldtäktsmän! Det är säkert en arab eftersom han är 30 år och får bara 2 års fängelse.
Säkert en svensk eftersom han döms hårdare/lika hårt som riktiga MENA/afrikanska våldtäktsmän även fast denne man inte begick en våldtäkt och var ångerfull. Denne man begick nog inte ens penetration med fingrar eftersom att det då väl hade räknats som våldtäkt.

Jag är inte emot straffet i sig, men med tanke på hur många våldtäktsmän döms var detta väldigt hårt.
Citera
2018-05-21, 15:02
Medlem
Knullkungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kumlafucker84

Nja, det han skrivit efteråt ger inga arabvibbar. Så skriver svenska män.
Citera
2018-05-21, 16:26
Medlem
Citat:

En student på LTU, inte arab men utländsk som bott här länge
Citera
2018-05-21, 18:01
Medlem
Nån i området som kan begära ut domen?
Citera
2018-05-22, 00:46
Medlem
kumlafucker84s avatar
Citat:
Ja ni har rätt. Det är säkert en svensk.
Citera
2018-05-22, 19:51
Medlem
Om han är dömd borde det ju gå att få loss ett namn på kräket. Är det verkligen ingen som vet vem det är som kan upplysa oss?
Citera
2018-05-22, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArcticDuderino
Om han är dömd borde det ju gå att få loss ett namn på kräket. Är det verkligen ingen som vet vem det är som kan upplysa oss?

Har inga 100%-iga uppgifter om vem det är men det är en snubbe som bara "försvann" i februari, tog bort sin fb och ingen har typ hört från honom sen dess, inte synts till i skolan osv (nej, han är inte död). Inte sett varken FUP eller dom, så kan inte bekräfta men har jävligt starka misstankar om vem det är.
Citera
2018-05-22, 21:15
Medlem
Dr.skalmanskis avatar
Det intressanta är att om han aldrig hade bett om ursäkt hade nog aldrig åkt dit eftersom hans SMS användes som bevis mot honom.

Det är därför de riktiga svinen går fria men de som gör en liten dum grej på fyllan åker dit.

Sjukt samhälle.
Citera
2018-05-22, 22:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.skalmanski
Det intressanta är att om han aldrig hade bett om ursäkt hade nog aldrig åkt dit eftersom hans SMS användes som bevis mot honom.

Det är därför de riktiga svinen går fria men de som gör en liten dum grej på fyllan åker dit.

Sjukt samhälle.

"En liten dum grej"? Är du seriös nu?
Citera
2018-05-23, 00:23
Medlem
Dr.skalmanskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lebronx
"En liten dum grej"? Är du seriös nu?

Att knulla sitt ex på fyllan har väl var och varannan gjort. Trodde hon at han skulle komma öer så de kunde diskutera politik eller? Har väckts av avsugningar av ex i liknande situationer förr. Skulle jag anmäla de för våldtäkt? Nä knappast, men så är jag ju inte fragil snöflinga.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in