2018-05-23, 10:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.skalmanski
Att knulla sitt ex på fyllan har väl var och varannan gjort. Trodde hon at han skulle komma öer så de kunde diskutera politik eller? Har väckts av avsugningar av ex i liknande situationer förr. Skulle jag anmäla de för våldtäkt? Nä knappast, men så är jag ju inte fragil snöflinga.

Men alltså, om personen blir påsatt fastän denne inte vill, då är inte det en våldtäkt menar du?

Om inte annat så får en beklaga vilket trauma du än utsattes för som barn om du tycker att en våldtäkt inte är något anmärkningsvärt.
Citera
2018-06-10, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knullkungen
http://www.nsd.se/nyheter/lulea/utnyttjade-sovande-kvinna-sexuellt-nm4837759.aspx

Vem är GM?

Har nu hört från säkra källor att GM är Sa*wa* Go*ki, samma person som jag misstänkte.
* = r
Citera
2018-06-10, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pandapandacat
Har nu hört från säkra källor att GM är Sa*wa* Go*ki, samma person som jag misstänkte.
* = r
Svenskt namn. Precis som jag trodde.
Citera
2018-06-10, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pandapandacat
* = r

Ovanligt.. det var inte Sven Svensson denna gången heller
Citera
2018-06-10, 22:36
Medlem
Han är rätt skum, typ borderline-stalkat ett ex (?) när hon dumpade honom. Spelar offer hela tiden
Citera
2018-06-10, 23:22
Medlem
Citat:
Det intressanta är att om han aldrig hade bett om ursäkt hade nog aldrig åkt dit eftersom hans SMS användes som bevis mot honom.

Det är därför de riktiga svinen går fria men de som gör en liten dum grej på fyllan åker dit.

Sjukt samhälle.

Sjuk du är, man undrar ju hur många stackars tjejer du våldtagit. Så påstås det att män inte är problemet, man känner sig ju jättetrygg med män som resonerar såhär!

Men jag antar att du är lugn med att jag kör upp en dildo i röven på dig när du sover?
Senast redigerad av Rasisterarligister 2018-06-10 kl. 23:26.
Citera
2018-06-10, 23:34
Medlem
Citat:
Det intressanta är att om han aldrig hade bett om ursäkt hade nog aldrig åkt dit eftersom hans SMS användes som bevis mot honom.

Det är därför de riktiga svinen går fria men de som gör en liten dum grej på fyllan åker dit.

Sjukt samhälle.

Citat:
Att knulla sitt ex på fyllan har väl var och varannan gjort. Trodde hon at han skulle komma öer så de kunde diskutera politik eller? Har väckts av avsugningar av ex i liknande situationer förr. Skulle jag anmäla de för våldtäkt? Nä knappast, men så är jag ju inte fragil snöflinga.

Wtf dude, lägg ner. ”en fyllegrej”? Vad jag har hört så är hans ”ursäkt” ren manipulation också, det finns tydligen jävligt mycket mer där GM ska ha hotat BO med det ena och det andra. Inte ett dugg förvånad att han försöker gaslighta och manipulera sig ur detta som han alltid gör med tjejer
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in