Citat:
Ursprungligen postat av
anetor
Hoppas du förstår att jag är helt enig med dig. Det kanske är fel, men jag tycker det är viktigt att avslöja lögner och villfarelse som förekommer här. Därav mitt inlägg. Till slut blir lögnerna så desperata att allt spricker. De letar hela tiden efter nya lögner. Avslöja lögnerna! Läs Landbys inlägg. En uppriktig person som kände LW väl och innerligt beskriver henne helt väsensskilt från de som hela tiden försöker smutskasta henne. Den ödmjukhet som Landby visar är värd all reslpekt.
De som verkligen kände LW beskriver henne på ett mycket positivt sätt och har inte något som helst behov att plocka ner hennes minne till skräp. Sen har vi de "skribenter" här, som
aldrig träffat henne, som på något sätt älskar att dregla över sina egna alster med varenda litet negativt ord de hittat i fupen. Och gud vad de letat.
Fallet är numera glasklart. Man har inte kunnat "bevisa utom rimligt tvivel" att SD begått brottet. Han är frikänd i TR. Det innebär inte att han är oskyldig. Det finns ganska många skyldiga mördare som gått, och går, fria trots att de mördat. Man har bara inte kunnat placera dom på platsen. Och nånstans har alla dessa mördare även sina groupies. Det har vi sett inte minst i denna obehagliga tråd.