Citat:
Ursprungligen postat av
Fröken_Sverige
Precis! Och det smärtar mig att se att de ljuger utan att blinka när LW inte kan försvara sig på något sätt. Äckliga, vidriga människor.
Och tyvärr så har de haft långt över ett år på sig att matcha ihop sina historier. De får dock inte ihop det ändå. En oskyldig hade bara svarat rakt på frågorna.
Men det finns TRE i FUP:et som slingrat sig, ändrat och varit på defensiven: SD, HD och JG. Och sen finns det en som har skrivit en bok om manipulation samt en hata-LW-UW-barnen-blogg och svarade uppstyltat och organiserat med lögner. MH. Hade Polisen gett henne en flaska rödtjut, så hade svaren blivit som i den sjuka hatarbloggen. Har läst om den igen. Man mår illa.
Övriga har svarat rakt och dessutom återkommit om det har varit något de kommit på i efterhand.
Har alltid trott att HD är inblandad på ett eller annat sätt och att hon kommer att försvara sin enäggstvilling/siamesiska tvilling ända in i kaklet.
Det TROR jag beror på hjärntvätt, men framför allt för att hon är medskyldig till mordet.
#TeamÅsaHiding

Citat:
Ursprungligen postat av
viperstyle
”När berättade NN för dig att han och Lena hade fortsatt kontakt?
– Jag vet inte.”
Tror jag det för det har aldrig hänt.
Tror jag med. Angående HD.
Men. När kontaktade MH nu HD?
I FUP nämner MH att hon gjort detta och utifrån den vinklade hatbloggen kan man kanske ana att hon inte uttryckt sig vidare sansat eller nyanserat?
Är det en hämndlysten MH som är den som skvallrar till HD om att SD och LW fortsätter att ses? Därav de motstridiga uppgifterna om hur HD får reda på detta? Undrar vilken spindel i nätet MH kan ha varit? Spekulation.