Citat:
Ursprungligen postat av
Krmkr
Nja.
Bullshit, va?
Tror du inte det.?
Jag är ingen officiell utredare däremot det motsatta.
Gällande L*na Wesstr*m:s tidigare skrivna dagboks-anteckningar, så finns dom i gott förvar hos en av L*na Wesstr*m:s vänner som hon i sin tur hade anförtrott sig till.
Observera att det inte handlar om några dagböcker i pluralisform skrivit som många inom tråden vill få det till, det handlar om anteckningar som skrivits på A-4 papper med några textrader per gång vilka sitter i en pärm.
Dagboks-anteckningarna har inte inlämnats till polisen, detta sagt med anledning av, att hos det skrivna text-styckena finns ingenting av värde för utredningen, det vill säga, att det inte står skrivet av L*na Wesstr*m som exempel,
det eller det datumet skall SD mörda mig, för det har han sagt. Hade något sådant stått skrivet, hade LW:s vän omedelbart lämnat in dagboks-anteckningarna till polisen.
På dessa A-4 papper vilka är placerade i en pärm finns en del att läsa om SD vilket är kärleksfulla ord skrivna, det finns även mycket skrivet om barnen samt därtill annat också.
Jag kände L*ena Wesström som vän och har träffat henne ett antal gånger vilket i sin tur inte är märkvärdigt på något sätt, hon var en mänsklig varelse precis som jag och alla andra, märkvärdigare än så var det inte.
Mvh/ @JokerMannen