2020-03-08, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snor-Johan
Det är ovidkommande eftersom vi inte diskuterade det. "Tätt inpå mordet"

F.övr, fanns det väl tre manliga "vänners" sperma i trosorna vid mordet så hade hon väl bytt för en gångs skull, men tvättat händerna ordentligt hade hon inte gjort.

Som "hon-som-egentligen-inte-ville-ha-sex som Concinella skrev för att avsexualisera den kåta kvinnan.
Nej det gjorde det inte. Du blandar ihop detta med trosor man hittade i tvättkorgen Och det fanns fortfarande inte någon sperma på hennes händer. Det fanns dna från SD - vilket du uppenbarligen tolkar som något helt annat. För fan - läs på!!
Citera
2020-03-08, 22:42
Medlem
Snor-Johans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Nej det gjorde det inte. Du blandar ihop detta med trosor man hittade i tvättkorgen Och det fanns fortfarande inte någon sperma på hennes händer. Det fanns dna från SD - vilket du uppenbarligen tolkar som något helt annat. För fan - läs på!!
Skrev fel. Mycket väl medveten om att det inte var vid mordet.
Du hugger som en kobra du bittra tant.
Varför bli så sur på att hon knullade härsan tvärsan?
Var glad att vi inte fått tag på slasken för där kan jag lova dig dig det finns betydligt mer knullerian knullar alla.
Klungan älskare som är med i FUP är endast för att visa dom tänkt brett. Min peng på att det finns ett gäng till

Du som har bra koll. Vet du hur många manliga "vänner" hade. Just det. Det vet inte heller utredarna tror jag.
Senast redigerad av Snor-Johan 2020-03-08 kl. 22:51.
Citera
2020-03-08, 22:46
Medlem
Jubberos avatar
Citat:

Det är ju inte lönt att mata Stefans lilla piga. Hen har totalt drunknat i bitterhetens hav.

Du Picasso som har bra koll, har du funderat nåt kring makarna Anderssons misstankar kring LWs telsvar?

Aktbil 150 sid 452
Citera
2020-03-08, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jubbero
Det är ju inte lönt att mata Stefans lilla piga. Hen har totalt drunknat i bitterhetens hav.

Du Picasso som har bra koll, har du funderat nåt kring makarna Anderssons misstankar kring LWs telsvar?

Aktbil 150 sid 452
Lite märkligt. Jag har läst nu och har inte någon teori kring det. Jag har f ö inte läst alla förhören då de nu står mig upp i halsen. Tagit en paus på ett par dagar kring dom.
Citera
2020-03-08, 22:56
Medlem
Jubberos avatar
Citat:
Lite märkligt. Jag har läst nu och har inte någon teori kring det. Jag har f ö inte läst alla förhören då de nu står mig upp i halsen. Tagit en paus på ett par dagar kring dom.

Ja, tenderar att bli lite mkt info emellanåt att bearbeta i skallen.
Nyttigt med pauser.......får nog följa ditt exempel lite.
Citera
2020-03-08, 22:58
Medlem
Snor-Johans avatar
Kontrollfreaket Lena förhör SD om han knullat sin fru. Denna gång inga frågor om vad HD har på sig Eller om hon sover naken. Vad i helsike är det för fel på karn som spelar med i hennes svartsjuka?

Hon fullkomligt skriker PROBLEM för helsike. ALLA vettiga män skulle fått kalla kårar och lagt på benen direkt. Förstår inte varför SD inte gjorde det. Hon var ju helknäpp.

Läs nerifrån och upp.
Aktbilaga 168 sid 419-422

Stefan Davidsson
Jag ogillar det här samtalet redan
28 jul 2017 00:59
Lena Wesström
Då ska såga som det är
28 jul 2017 00:58
Stefan Davldsson
Vi har inte haft sex ikväll
Stefan Davidsson
Vilket svar föredrar du?
Stefan Davldsson
Precis så är det. Inte din angelägenhet
Lena Wesström
Har ni haft sex i kväll?
Lena Wesström
Jo
Stefan Davldsson
Du har inte med det att göra
28 jul 2017 00:57
Lena Wesström
Du ska svara som det är
Lena Wesström
Har ni haft sex i kväll?
Stefan Davldsson
Rätt?
Stefan Davidsson
Antar du säger att du frågar henne. Sedan hotar du. Och jag väljer ett av de två möjliga svarwn

Lena Wesström
Har ni haft sex i kväll?
Stefan Davidsson
Du har inte med det att göra som du vet
28 jul 2017 00:56
Lena Wesström
Har ni haft sex i kväll?
Stefan Davldsson
Förstår det var hemskt för dig. Tänkte mig inte för
Lena Wesström
Har ni haft sex i kväll?
Stefan Davidsson
På riktigt
Stefan Davldsson
Förlåt
Stefan Davidsson
Jag har visst gjort något fel
Lena Wesström
Bekräftar det blir kul för dig at hon är nyduschad
28 jul 2017 00:53
Stefan Davidsson
Förlåt
Stefan Davidsson
Eller så berättade jag ändå
Stefan Davidsson
Tror du frågade hur jag kunde ha öppet
Stefan Davidsson
Ja?
Stefan Davidsson
?
Lena Wesström
Du berättar hon gått in för att duscha
Stefan Davldsson
Fattar ej
28 jul 2017 00:52
Lena Wesström
Du har med mig för att göra dig nyduschad for att ha kul med henne
Lena Wesström
Men du ville inte ta med mig? Bara om det kunde köpa dig nån fördel?
28 jul 2017 00:52
Lena Wesström
"älskat länge" nu? Nyduschade båda två?
28 jul 2017 00:51
Lena Wesström
Skulle jag följa med på ditt förspel?
28 jul 2017 00:50
Lena Wesström
Du bjöd in till att följa med dig när du skulle göra dig i ordning när du just berättat att hon får in for att duscha.
Senast redigerad av Snor-Johan 2020-03-08 kl. 23:08.
Citera
2020-03-08, 23:17
Medlem
Fredrik Roas har i kontakten med Katarina berättat om hur han dragit sig ur geocachinggruppen som bestod av honom själv, Jerry Gray, Stefan och Lena. Han har beskrivit det som att han "sett för mycket av hur Lena och Stefan umgicks intimt". Då Fredrik tog avstånd plockade han bort sina cacher från Geotouren under tiden Stefan och Hanna drev den. Efter det fick han en bild på Stefan ståendes utanför Fredriks bostad skickad till sig från Stefan samt ett meddelande kopplat till det. Fredrik blev jätterädd och har inte vågat sova med öppet fönster sedan dess.

Aktbil 150 sid 458. Stefan förnekar sig inte. Mästerstalkern visar sig igen. Det där med att smyga runt i folks trädgårdar och fota dom - det är ju helt sjukt. Inte bara LW var utsatt.

Aktbil 150 sid 457:

Katarinas uppfattning är att Stefan är en psykopat som man ska hålla sig bort från. Med psykopat menar hon att han är trevlig, inställsam, charmig samtidigt som han kan vända snabbt och bli våldsam. Trots att Katarina träffat honom i många sammanhang upplever hon inte att hon känner honom, han är som "en hal ål". Stefan har sökt sig till Katarina och varit inställsam då han märkt att Lennart varit kallt och tagit avstånd från honom.
Citera
2020-03-08, 23:51
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GilGrissom82
Om han fabricerat badbyxebilden j syfte att få ett alibi, så visste han vid tidpunkten kanske inte att själva badavdelningen stängde en timme före gymmet. Detta insåg han senare. Därför sa han istället att han gymmat, men hade ingen bild med träningskläder eftersom han kom på sitt misstag senare. En gissning.

H*nna frågar kl 21.05 om han ska "Simma?"
21.07 skriver SD: "Gym"

21:21 använder han sitt passerkort vid gymmets ytterport.
Citera
2020-03-09, 00:01
Medlem
Kallixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kriminalen-nu
Alltså, har jag missat något i tidskedjan här? Varför ska SD behöva ett alibi vid denna tid? Inget avgörande hände väl då?

Han kan väl heller inte, som någon föreslog, ha nallat något från gymmet och sedan lagt tillbaka detta något under mordkvällen? Vad skulle de vara för något, och varför?

Rimligare är kanske att han faktiskt var nervös och behövde något att ta sig för. Rafsade åt sig ett par badbyxor, shorts som shorts, liksom.
Givet att han hade planerat att döda LW den 14/5 så kanske han ville kunna visa hur litet tidsfönstret blev ? Jobba till 20.30, åka och träna på en tid när gymmet har stängt för insläpp (här hoppades han kanske att någon verkligen skulle komma ihåg hans entré ?), ta en selfie långt från BP vid 22.00-tiden, besiktiga en väns trapp i undermålig belysning vid 22.30-tiden, svara på jobbmail vid 23.00-tiden.

Hade inte LW hunnit skrika kanske man inte kunnat med så exakthet konstatera dödsögonblicket ?
Citera
2020-03-09, 00:55
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av songline
Båda är lika svinaktiga. Lena uttrycker tydligt hur hon föraktar svaga människor, både de män som uppvaktar henne, Hanna, och Lenas egna föräldrar och hur stark och smart hon själv är. Samtidigt arvoderas hon för att predika om hur Gud älskar den som är som ett barn. Hon har övermänniskoideal och skäms samtidigt inte för att utnyttja dem hon anser är underlägsna, hon har egentligen rätten till det som är gott i deras liv.

Så sant! Och så motbjudande!

Undrar varför inte tidningarna Dagen och
Världen idag rapporterar från rättegången?
Citera
2020-03-09, 01:49
Medlem
gloriouslifes avatar
Aktbilaga 164, s 1091.

Ur inspelade samtal:

2017_06_17
Når röstbrevlåda, "hej du har kommit till Stefan Davidsson på Tyrens, lämna namn och
nummer och ärende så ringer jag upp"

2017_06_17
Lena: "Hallå? Hallå? Hallå? Hallå? Hallå? STEFAN? STEFAN?"

Aktbilaga 164, s 1107-1108.

Email från LW:

Datum: 2017-05-22 01:02
Till: "Davidsson, Stefan"

... Berätta om hur det kan vara när du "går emot henne ofta". Vad kan det handla om? Hur säger
du? Hur reagerar hon? Hur blir det? Är det nåt du faktiskt gjort som gått emot henne, eller är
det diskussion och hon får-höra du tycker/önskar/säger annorlunda, men sen blir det ändå som
hon vill till slut? För du har varit otrogen och kan aldrig mera kräva nåt på det området? Jag
vet ju inte. Märker ju bara när du släpper nästan allt som är vi - det offentliga totalt, men
numera även det mesta oss emellan
, i eftermiddags exacct allt, inklusive mitt fysiska liv. Har
bett dig ge exempel för att jag ska kunna tro nåt annat. Att bara säga att du inte gör så inger
INTE för troende så länge det bara syns motsatsen. Så berätta om du vill jag ska tro nåt annat.
Vore mycket fint att få höra.
Klart ni två kan prata, ni har ju samma mål: Hålla ihop ert äktenskap. Och då offras jag och
vår vänskap, du har backat från mer och mer vartefter hon kvicknat till. Det är ett år sen nu
som ni fylleknullade och du "berättade" om det på det vidrigaste sätt - och sedan anklagade
mig för att ha reagerat dåligt. Kärleken vi hade, den kastar du bort med hänvisning till att "jag
förstört den". Det har jag inte. Jag har reagerat på att du släpper allt hon begär och på hur du
backar, hur du behandlar mig - inte bara officiellt. Jag står kvar och älskar dig, det är du som lämnar och går när hon piggnade till och nu ställer krav. Och det är klatt du och jag har svårt att prata, vi har ju aldrig nån vettig chans. Hur kan du ens jämföra? Ni har ju alla möjligheter att prata i timmat· och åter timmar, behandla ALLT, om och om igen. I den akutaste krisen hade hon dig vatje dag, vatje natt, till frågor, att skälla på, att diskutera med, bli hållen om, få närhet hos., ha sex med
efter mindre än en vecka - och vad det kom an på dig hade hon fått det samma dag. Jag blev
avstängd, fick extremt begränsad chatt och några korta möten. Hon fick alla nya löften, allas
medlidande, alla krav tillgodosedda - äntligen.

...Vi behöver tid! God tid. Med god ingång. Du MÅSTE förstå att du krossat mig, att det får konsekvenser, att du måste ha tålamod.
...Kommer fortsätta tro tills inget mer finns att tro på. Du måste hjälpa mig se sånt som ger tro. För det är snart slut. Kapitalet är HÅRT åtgånget. Ligger back så det skriker om det. Krediten också övertrasserad. Nu är vi på nåd. Äventyra det inte som du gjorde idag. Fyll de faktiskt rätt fina
orden med sarming. Ingen av oss vill ha motsatsen.
...Det HAR blivit svårt. För båda, fast på totalt olika sätt. Nära till tjorv. Vi har båda gjort
vat·andra illa. Men du MÅSTE inte sälja mig. Ta dig nu samman och hjälp till här. Vi lagar.
Hemma har du en fru tills döden skiljer er åt. Hon går ingenstans, du behöver inte låtsas mera,
det är bara löjligt. "Mysdag i naturen med Stefan." "Han har gjort sitt val." "Jag följer mitt
hjärta, det brukar bli bra då." Det är mig du ska visa nu att du inte utnyttjat min kärlek och
goda vilja i sex år. Att jag var nåt annat än ersättning för nån som var tråkig.
Att det som
blivit dåligt nu är resultat av en extremt svår situation, ingens dåliga vilja. Nu styr vi upp. Det
är inte längre nybriserat, det har redan rättat till sig med er yta det gjorde det på ett par dagar.
Insidan putsar ni på för fullt nu. Nu återstår att du visat· att jag inte var reserv. Att du står upp
för vår vänskap och din vilja till relation
. Bötja med att sluta vara direkt elak med ord i vår
chatt. Fortsätt sedan med att ge fina, vanna ord som visar vilja även framåt. Fyll dem med
sarming. Visa omsorg och god vilja.
Senast redigerad av gloriouslife 2020-03-09 kl. 01:54.
Citera
2020-03-09, 02:31
Medlem
DenSomSokers avatar
Citat:
Fredrik Roas har i kontakten med Katarina berättat om hur han dragit sig ur geocachinggruppen som bestod av honom själv, Jerry Gray, Stefan och Lena. Han har beskrivit det som att han "sett för mycket av hur Lena och Stefan umgicks intimt". Då Fredrik tog avstånd plockade han bort sina cacher från Geotouren under tiden Stefan och Hanna drev den. Efter det fick han en bild på Stefan ståendes utanför Fredriks bostad skickad till sig från Stefan samt ett meddelande kopplat till det. Fredrik blev jätterädd och har inte vågat sova med öppet fönster sedan dess.

Aktbil 150 sid 458. Stefan förnekar sig inte. Mästerstalkern visar sig igen. Det där med att smyga runt i folks trädgårdar och fota dom - det är ju helt sjukt. Inte bara LW var utsatt.

Aktbil 150 sid 457:

Katarinas uppfattning är att Stefan är en psykopat som man ska hålla sig bort från. Med psykopat menar hon att han är trevlig, inställsam, charmig samtidigt som han kan vända snabbt och bli våldsam. Trots att Katarina träffat honom i många sammanhang upplever hon inte att hon känner honom, han är som "en hal ål". Stefan har sökt sig till Katarina och varit inställsam då han märkt att Lennart varit kallt och tagit avstånd från honom.

Sedär! Jag är nog inte fel ute när det kommer till att han smugit runt i grannarnas trädgårdar kväll/nattetid. Han har säkert stått och lyssnat på när dessa ovetande haft sex, kanske han också filmat/fotat om det funnits chans till det. Stefan är en psykopat helt klart, och en stalker av rang. Visar sig mer och mer ang stalker, att han snokar upp kvinnor i området på facebook, skriver flirtigt på messenger som flera berättat för en kvinna som vittnat i förhör.

Undra hur det gick för Holländarna som var på besök hos Stefan, riggade han kamera i dusch/sovrum, man kan ju bara gissa. Han är gränslös. Kul för HD om hon hänger kvar vid Stefan, en stalker och någon som försöker ligga med alla kvinnor i princip som han träffar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in