2020-03-15, 17:03
Medlem
letsdoits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen
Tack!L*ena har alltså lagt dit en ny loggremsa.
Enligt HÅ, reviewer, var remsan inte fulltecknad eller förstörd.
Hon tyckte också att om L*ena ville motkolla loggremsan mot loggningsremsan, kunde hon gjort det via mobilen som hon brukade.

Har du några tankar om vad L*ena kan ha menat med bilden på loggremsan hon skickade till SD?
Tror att det var ytterligare en markering från LW, dvs lika noggrann som hon själv var att följa regelverket, lika angelägen var hon att andra gjorde det - och detta i synnerhet betr. hennes egna cacher. - I detta fall hade bara halva TD besökt hennes cache men HD trots detta loggat cachen. - Möjligen fanns också ett visst förtäckt budskap i SD:s kryptiska logg där han yrar om giftermål med Google, osv; något som LW genom utbytet av just den här loggremsan också velat understryka.
Citera
2020-03-15, 17:10
Medlem
GilGrissom82s avatar
Citat:
Hur vet du att det var hot från L*enas sida??

Har du sett att HD loggade den cachen ("Ord som beskriver världen") igen?
Det enda jag har hittat hittills är att L*ena tog bort loggen eftersom HD inte varit där själv.

Det finns åtminstone en digital logg av HD (dvs. en kopia av SD's FTFtext med HD's inledande standardtext om delat konto).
Citera
2020-03-15, 17:12
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fröken_Sverige
Det är chockerande att de inte tror att svensk lag gäller just dem. Och att DE kan avgöra vad Polisen har med att göra, eller inte. Detta är inga grova gängkriminella, men de uppför sig precis så.

En universtets-anställd, djupt kristen (?) man, en besiktningsman (ingenjör?) på ett stort företag och en sjuksköterska på USÖ. De uppför sig som etablerade gangsters, slingrar, ljuger, hittar på, får "minnesluckor, raderar sina telefoner under polisförhör och tror uppenbarligen att de står över lagen i alla situationer.

Efter SD, så hoppas jag att ALLA inblandade får sitt straff.

#TeamÅsaHiding

Men det är just det här som är så konstigt.
Hur kan SD få dessa två att gå över till Telegram?
Och hur kommer det sig att både HD och JG raderar på sina mobiler?
Och hur kommer det sig att de båda också undanhåller viktig information i förhören?

Det är ju mitt under pågående mordutredning?

Att en mördare beter sig så, ja det är begripligt.
Men två andra personer i den misstänktes närhet?

Jag återkommer till Knutbyflickan, vad hon nu hette.
Mycket intressant hur dessa personer tänker.

Jag ser att jG är en person som är lite av ett asplöv. Han darrar.

Han är den av de två som kan öppna sig under rättegången.
Om han vittnar före HD, kanske hon också får bladet ur munnen?
Citera
2020-03-15, 17:14
Medlem
GilGrissom82s avatar
Citat:
Tack!L*ena har alltså lagt dit en ny loggremsa.
Enligt HÅ, reviewer, var remsan inte fulltecknad eller förstörd.
Hon tyckte också att om L*ena ville motkolla loggremsan mot loggningsremsan, kunde hon gjort det via mobilen som hon brukade.

Har du några tankar om vad L*ena kan ha menat med bilden på loggremsan hon skickade till SD?

Jag är glad att du är tillbaka med dina intressanta inlägg!
Sjukt träffande analyser du gjorde tidigt i tråden, som visat sig stämma ruggigt bra efter att man har läst i FUP.

LW kanske avsåg att skicka bilden vidare till Groundspeak för att påvisa HD's "fuskloggande"? Detta hade i så fall lagt sordin på den kommande USA-resan till GIGA-eventet. En gissning.
Citera
2020-03-15, 17:19
Medlem
Citat:
Men det är just det här som är så konstigt.
Hur kan SD få dessa två att gå över till Telegram?
Och hur kommer det sig att både HD och JG raderar på sina mobiler?
Och hur kommer det sig att de båda också undanhåller viktig information i förhören?

Det är ju mitt under pågående mordutredning?

Att en mördare beter sig så, ja det är begripligt.
Men två andra personer i den misstänktes närhet?

Jag återkommer till Knutbyflickan, vad hon nu hette.
Mycket intressant hur dessa personer tänker.

Jag ser att jG är en person som är lite av ett asplöv. Han darrar.

Han är den av de två som kan öppna sig under rättegången.
Om han vittnar före HD, kanske hon också får bladet ur munnen?
H
JG och Hanna är nyckelpersoner här. De vet ju att SD är skyldig. Varför skyddar dom honom? Jag begriper till viss del, men han kommer inte undan ändå. Ta bladet ur mun för helsicke!
Citera
2020-03-15, 17:24
Medlem
Citat:
Innan jag tappar bort det...
Låter såååå bekant:

aktbil 154, sid 11.
Avlyssning SD-JG:

"ST: Aah allt .. allt.. allt handlade om att jag råkade, (hostar) ha otur när jag tänkte länge.
JE: Vad sa du?
ST: Allt grundar sig i att jag eeh var oskicklig.
"

Vad menar du?
Citera
2020-03-15, 17:27
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av letsdoit
Tror att det var ytterligare en markering från LW, dvs lika noggrann som hon själv var att följa regelverket, lika angelägen var hon att andra gjorde det - och detta i synnerhet betr. hennes egna cacher. - I detta fall hade bara halva TD besökt hennes cache men HD trots detta loggat cachen. - Möjligen fanns också ett visst förtäckt budskap i SD:s kryptiska logg där han yrar om giftermål med Google, osv; något som LW genom utbytet av just den här loggremsan också velat understryka.

Ok, tack.
Läste just att även JG hade tankar om att SD och LW skriver symboliskt.

A 154 sid 10:
"JE: .. att Soft gjorde det. Eeh och min uppfattning också när i .. i era loggar .. loggar, det finns
liksom .. det finns eeh symbolik och det finns saker läser mellan raderna och sådär.
"

L*ena la alltså en ny loggremsa i trädtoppen i parken så nära inpå mordet som dagen före, 13 maj.
Och som jag uppfattar det har L*ena tagit bort HDs loggning från cahen, men HD har inte loggat den på nytt?

Förlåt, men jag minns inte loggningen om giftermålet med Google.
Citera
2020-03-15, 17:29
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GilGrissom82
Det finns åtminstone en digital logg av HD (dvs. en kopia av SD's FTFtext med HD's inledande standardtext om delat konto).

Ursäkta mina dumma frågor, men man kan väl inte se när i tid denna loggning skett?
Citera
2020-03-15, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amazongirl
Vad menar du?
Väldigt tidigt i tråden skrev en bekant till SD att SD tyckte att LW var "oskicklig" med män.
Citera
2020-03-15, 17:33
Medlem
Kallixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honan6
Ursäkta att jag bryter in i ditt inlägg till Glorious, men jag tror du har rätt att den loggen betyder något särskilt som LW vill påminna om - kanske hur deras relation var en gång i tiden och LW ville inte att HD skulle samla FTFoäng för cacher hon inte tagit?

SD:s logg för Ord som beskriver världen:
Found it HerrTeamDavidsson found Unknown Cache CE15: Ord som beskriver världen
Tuesday, 01 December 2015 Örebro, Sweden
{*FTF*} @ 17.01 med 84an

Citat:
Ok, tack.
Läste just att även JG hade tankar om att SD och LW skriver symboliskt.

A 154 sid 10:
"JE: .. att Soft gjorde det. Eeh och min uppfattning också när i .. i era loggar .. loggar, det finns
liksom .. det finns eeh symbolik och det finns saker läser mellan raderna och sådär.
"

L*ena la alltså en ny loggremsa i trädtoppen i parken så nära inpå mordet som dagen före, 13 maj.
Och som jag uppfattar det har L*ena tagit bort HDs loggning från cahen, men HD har inte loggat den på nytt?

Förlåt, men jag minns inte loggningen om giftermålet med Google.
1/12 2015
Citera
2020-03-15, 17:35
Medlem
Det framgår i messengerkonversation med FR (AB 168 om Geocashing) att HD ansåg att hon hade rätt att logga dessa som hon inte varit på fysiskt. Hon påpekar även till LW att LW i så fall även borde ta bort de loggar som SD gjort utan att ha varit fysiskt på plats. LW svarar att hon bara vet en "Katt åt stol" men om HD vet fler så får hon meddela detta.

Värt att notera är att SD har gjort en fullogg av "Katt åt stol" som HD sen kopierat över till sitt konto. LW har tagit bort båda och SD har inte loggat om, vilket däremot HD har gjort. Hon har med andra ord en kopierad logg av en borttagen logg.
Citera
2020-03-15, 17:39
Medlem
Citat:
Ursäkta mina dumma frågor, men man kan väl inte se när i tid denna loggning skett?

Jo, 10 juni 2018 loggar HD om samtliga 17 loggar som LW tagit bort (för andra gången).

aktbilaga 162. sid 100 och framåt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in