Citat:
Ursprungligen postat av
Solifera
Men nu får du ge dig!! Vari ligger relevansen i om LW har haft en eller flera sexpartners? Hon var singel och därmed fri att ligga med vem hon ville! Samma sak med SD, när han hade skiljt sig. Men den stora skillnaden är ju att han höll på med andra medans han var gift! Vi behöver inte älska det hon sysslade med, inte ens acceptera det. Man får tycka att hon betedde sig illa! Men man får banne mig inte tycka att hon genom dom handlingarna får skylla sig själv med det som hände vilket det ofta låter som på dig! Ingen förtjänar det.
Knullaralla huller om buller som pastor. Inte i min värd kanske i din? Hon hade för fan 3 mäns sperma i trosorna. Att LW hade ett sexmissbruk är väl troligare än motsatsen.
Om inte hennes knullande med maken hon vigde var orsaken till att hon blev mördad vore hennes "frigjordhet " som du kallar det fullständigt ointressant.
Har du läst FUP så inser du också att hon under lång tid stegade upp och med en märklig envishet grävde sin sin grav så mördaren bara behövde putta ner henne. För varje dödshot tog LW ytterligare några rejäla spadtag på sin egen grav.
Något säger mig att du är en av dom som tycker det är alltför smärtsamt att läsa I FUP om motivet till mordet?
Så ja jag tycker det var en betydande prestation av Lena att bli mördad av Stefan om det nu visar sig vara han.
Åter: Om du sparkar mig gång på gång på smalbenet och jag säger högt och tydligt att sparkar du igen så slår jag ihjäl dig och du ändå fortsätter sparka så är det otvetydigt DU som som gav mig anledning att slå ihjäl dig.
För att skydda stollar för att slås ihjäl har vi stiftat lagar som drar gränsen till gärningen så visst ska jag lagföras för att slagit ihjäl dig.
Men att diskutera att jag slagit ihjäl dig i en ABoK tråd på Fb och bortse från dina sparkar blir fullständigt absurt.
Lika absurt som att anklaga dom som tjatar om att sparkarna var orsaken till gärningen ägnar sig åt smutskastning och svartmålning av dig.