Jag såg att S-J kallar mina ned- och/eller uppräkningar för "knäpp-räkningar". Så länge det går ytterligare en misstänkt fri, så hoppas jag att mina påminnelser med tidräkning kan irritera djupt gömda samveten hos dem som vet något om mordet.
S-J har återkommande ägnat sig åt att vanhedra offret på ett utstuderat sätt, men hen har ändå mage att ifrågasätta mina bildmanipulationer av det tidigare så nöjda paret SD och HD. Bilderna är menade att ses som karikatyrer av det som de har visat upp i sina GC-loggar - där det tydligt framgår att de vill visa hela världen vilket toppenliv de lever efter att LW hittats mördad.
S-J jämför mina bilder med förtal och lyfte in en text/länk om misshandlaren Örj*n Ramb*erg! S-J glömmer tydligen vad han har ägnat sig åt i denna tråd.
Det finns indikationer på att några av mina postningar faktiskt påverkade SD som via sitt GC-konto har gjort direkta passningar till tråden och på tal om "knäpp-räkningar", så minns nog flera när han lade ut en nedräkning med 3 likadana bilder inför ett event
www.bildtagg.se/bild/5c73qboe0ei6eizwkd4jz9o När det påtalades i tråden tog han snabbt bort bilderna.
Vi har serverats många exempel på passningar till tråden och en finns i en SD-logg för ett event 30/5 -19 där han lagt ut en bild på en förkolnad bit i handen och skrivit
"Bevismaterial 1A. Är värdig en logg nu!" Varken bilden eller dess text hade relevans till den långa eventloggen där han även passar på att berätta lite om sin uppväxt i Västerås och hur han i stort sett bodde vid Lögabadet
http://coord.info/GLZ2040A
Han gav alltså tråden lite "kött" på benen eftersom hans bakgrundshistoria hade efterfrågats i tråden.
Den grandiose superhjälten som trott sig kunnat kontrollera LW till tystnad vann inte. Hon låg steget före honom och garderade sig med en röstinspelnings-app i mobilen? Den tilltalade kommer nog att titta ned i bordet och snyfta i rättssalen när ljudinspelningar med honom och LW spelas upp och alla får höra hur den onda sidan låter?
---------
86 dagar sen SD hämtades in
Åklagaren har begärt ytterligare förlängning, SD motsatte sig inte. Nytt åtalsdatum 19/12
HD är fortfarande Skäligen misstänkt för inblandning i mordet
555 dagar sen L*ena mördades
:::::::::::
Länk till inlägg med sammanfattande info
www.flashback.org/sp69225469
( Jag hann igår snabbt se att S-J:s kompis "shrinken" tyckte att jag skulle behöva en RPU med anledning av mina bildmanipuleringar. Tyvärr hann jag inte svara )