[quote=flixa81|64732935]
Citat:
Ursprungligen postat av
EnGodTanke
Det är så du gör EGT, svarar att du inte tänker svara, att du har uttryckt dig så tydligt du kan...
När du egentligen bara skrivit runt oC inte alls svarat på frågan du fått.
Du reggar dig här i samband med att Lena mördas.
Du får stor plats i tråden och verkar sitta inne med mycket information om misstänkt GM och dennes familj.
5 juni skriver beskriver du hur du och din partner funnit likasinnade i SD och HD.
Hur ni umgås och har samma humor och intelligensnivå.
Att ni trivs tillsammans.
6 juni skriver du att du INTE känner SD och skulle du träffa honom på ett event skulle du inte drömma om att ens fota honom.
Förstår du att din trovärdighet är noll?
Nu helt plötsligt har du kontakter inom rättsväsendet och känner någon som har insyn i utredningen.
Varför kommer den här informationen nu?
Du har tyvärr alldeles själv trasslat in dig i dina egna lögner och nu förstår nog de flesta i tråden att det luktar skumt här..
Som någon tidigare i tråden skrev:
”Om man talar sanning behöver man aldrig komma ihåg vad man har sagt”
Varför tar du upp samma frågor som dryftats flera gånger tidigare och jag har svarat på dessa?
Patetiskt att olika användare tar upp samma fråga, fast jag svarat. Ni för verkligen inte tråden vidare. Det räcker nu. Ta upp förtydliganden eller vad ni har för ytterliga frågor, gå inte i loop. Det nedvärderar er själva.
Är det så svårt att förstå vår relation med SD/HD? Gå till dig själv. Du har garanterat någon på jobbet som du gärna pratar med lite extra, ni kan skratta ihop och ta lunchpromenader. Men du ringer inte till den personen på helgen eller svänger förbi hemma hos hen.
Skulle du, om SD var din kompis, be att ta ett kort på hans hand och ge till vargarna?
Förstår inte hur ni ens dryftar detta, det är för mig och många andra, fullt naturlig bekantskapskrets och hur man skulle beskriva den.
Mina och våra kontakter ger som sagt inte mycket, eller inget alls just nu. Även om jag kanske sitter inne med mer, så är det information som inte ska ut till allmänheten.
Exemplet att (tror det var du, men minns inte exakt just nu), SD haft digital kontakt med LW under kvällen. Jag visste det redan 2:a-3:e veckan. Men höll inne med det, det var vikt för utredningen. Men när det sedan släpptes av dig (eller annan), så verifierade jag den uppgiften.