Citat:
Ursprungligen postat av
dronesoul
[i]”..Ur hovrättsdomen, Ulf Wessberg.
Under dygnets timmar körde Lena ”120 procent” och sedan stupade hon i säng. Han vet att Lena hade problem med sömnen och problem med att komma ner i varven ett stort sömnbehov. Han såg en förändring under senare delen av 2016..”
Börjar med att säga att jag läser i denna tråden lite då och då, jag har inte stenkoll på dom inblandade, men när jag läser hur någon här beskrivit Lena så poppar något helt annat upp.
Förstår att hon hade problem med benet (om hon hade brutit det..?), och detta som sägs om henne stämmer även bra in på opioidberoende/användning.
Säg att hon börjar knapra smärtstillande, äter hon korttidsverkande är det inget konstigt att man vaknar mitt i natten av abstinens när dess verkan gått ur, då måste man upp och ”fylla på”, att somna om är totalt omöjligt, man blir även pigg och uppåt av dom i början (konstig dygnsrytm), är man då uppe halva nätterna pga svårt att somna är det inte konstigt att man somnar till var som helst.
Man blir också väldigt pratig och öppen, man pratar med allt och alla, om allt!
Som sagt, det som sägs om henne stämmer klockrent in på hur det är att gå på smärtstillande
men jag reserverar mig och säger att jag har inte 💯 koll på denna tråden och dom inblandade, det var bara något som jag kände att kan bidra med, så hat och påhopp undanbedes.