Citat:
Ursprungligen postat av
StudebakerHog666
Eller genom att låta HD iaktta/delta.
Hon är navet i fallet. Om hon också inte är GM/GP så är hon katalysator för utvecklingen och utgången.
Min spekulation.
Bra ordval, nav och katalysator.
Frågan är om hon är koordinator. Hon vet hur han fungerar, hon vet vilka punkter hon ska trycka på - och hon har redan startat med sitt mantra brist på tillit.
Att ta ut skilsmässa och ställa krav är helt weird i sig.
Att åberopa brist på tillit är pucko iom att hon inte är ett strå bättre själv.
Det är likadant med förfasan om att han kontrollerar hennes konton. Nåt så skevt får man leta efter...
1. Hon har krävt full insyn och har kroniskt kontrollerat honom. De har öppna konton.
2. Hon gnäller
innan hon tagit ut skilsmässa och är således otrogen. Likt SD.
3. Hon kräver att han inte ska läsa. För att hon är otrogen, hon vill dölja JS. Hon förfasas över att han kontrollerar henne.
4. Hon byter mail och gillrar en fälla.
5. Sen kontrar SD med att stänga sitt.
6. Då förfasas hon till JS att HON inte har kontroll över vart SD går och åberopar brist på tillit?!
Har hon noll självinsikt för att hon är så gravt självcentrerad i sin offerroll eller vad fan är det frågan om?
7 februari 2018:
"Nu på morgonen när jag slår på datorn har han loggat ut googlekontot på datorn och jag ser inte hans aktivitet på jobbet. Vi har haft tillgång till varandras googlekonton i
telefonerna. Även där har han loggat ut. Alternativt bytt lösen.
Då faller det igen. Fler tecken på att han inte vill visa att jag kan lita på honom. Han gör det så tydligt. Eller är det så att han också har något att dölja?
Att han inte visste att jag hade kunskapen. Tänker framför allt på tidslinjen där det tydligt syns var man är och hur man rör sig. Har svårt att se varför han annars skulle göra det.
För att han är arg på mig och vill markera? Om så är fallet är han en idiot. Han vill visa att jag kan lita på honom men han agerar helt emot det. När jag såg att han loggat ut var jag på väg att ringa honom och säga att han inte behövde komma hem igen. (..)