• 2
  • 3
2018-05-17, 12:35
Medlem
IbrahimZlatanovics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WaffenJanne
Ja, jag säger det ja. Och du, vad vet du? Inte ett skit.
Jag vet att folk verkar missnöjda med dina dyra dåliga pistoler.
Citera
2018-05-17, 12:47
Medlem
WaffenJannes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IbrahimZlatanovic
Jag vet att folk verkar missnöjda med dina dyra dåliga pistoler.

Dom är sannerligen varken dyra eller dåliga. Det är snarare så att dom är prissatta till ett mycket attraktivt pris, alla nya delar är tillverkade i prima vapenstål och jag levererar alltid enligt överenskommelse. Jag kan inte värja mig mot att det finns troll på internet som gillar att jävlas.
Senast redigerad av WaffenJanne 2018-05-17 kl. 12:52.
Citera
2018-05-17, 13:46
Medlem
213374Us avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WaffenJanne
Dom är sannerligen varken dyra eller dåliga. Det är snarare så att dom är prissatta till ett mycket attraktivt pris, alla nya delar är tillverkade i prima vapenstål och jag levererar alltid enligt överenskommelse. Jag kan inte värja mig mot att det finns troll på internet som gillar att jävlas.

Kanske en oredigerad video där du skjuter två olika "moddade" pistoler med ett magasin var funkar för att motbevisa de som anklagar dig?
Citera
2018-05-17, 13:50
Avstängd
TwoThousands avatar
Darknet har allt från bomber till tunga droger, finns nog allt annat med!

Pistoler brukar ligga på runt 5000 -12000 lappen beroende på model och antal magasin skott, ljuddämpare eller inte kanske omvandlad till en starkare kaliber så finns flera sorters pipor att köpa med, glöm inte ren göra vapnet regelbundet.

// Laglös.
Citera
2018-05-17, 14:24
Medlem
WaffenJannes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 213374U
Kanske en oredigerad video där du skjuter två olika "moddade" pistoler med ett magasin var funkar för att motbevisa de som anklagar dig?

Tack för förslaget. Jag har en video i min byggtråd men jag sköt bara ett skarpt skott 380 ACP för att bevisa att det verkligen funkar. Jag får åka ut lite längre i skogen så jag kan bränna av ett helt magasin i lugn och ro och göra en video av det.

För övrigt har jag en pistol nästan klar som ska skjuta full-auto. När den är klar lägger jag ut en video.

Ursäkta off-topic diskussionen här.
Citera
2019-05-20, 16:34
Medlem
SvartaVargens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TwoThousand
Darknet har allt från bomber till tunga droger, finns nog allt annat med!

Pistoler brukar ligga på runt 5000 -12000 lappen beroende på model och antal magasin skott, ljuddämpare eller inte kanske omvandlad till en starkare kaliber så finns flera sorters pipor att köpa med, glöm inte ren göra vapnet regelbundet.

// Laglös.

Är väl ändå en jävla risk att köpa om det ska smugglas ? Ett automat vapen av militär klass hade varit intressant enbart till syfte om det skulle bli krig. Men det lär vara svårt att få tag på ?
Citera
2019-05-20, 18:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SvartaVargen
Är väl ändå en jävla risk att köpa om det ska smugglas ? Ett automat vapen av militär klass hade varit intressant enbart till syfte om det skulle bli krig. Men det lär vara svårt att få tag på ?

Du får väl gå med i Sverok Jönköping, sägs krylla av AR-15 i diverse containrar där
Citera
2019-05-21, 06:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvartaVargen
Ge upp. Darknet är en enda stor scam och du kommer inte snubbla över automatkarbiner till reapriser här i svea.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in