2018-05-12, 14:02
Medlem
Sedan en tid ser jag inte längre gemensamma kontakter på tinder. Har fått upp folk jag känner men det står numera ingenting om gemensamma kontakter som sagt. Är det eb ändring i appen eller något som buggar? Har provat ominstallera, logga ut, avinstallera facebook och allt, ändra sekretessinställningar på facebook, ändra åtkomster etc. Inget förändrar situationen. Nån som upplever samma sak?
Citera
2018-05-12, 20:50
Medlem
Raxzxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Modre
Sedan en tid ser jag inte längre gemensamma kontakter på tinder. Har fått upp folk jag känner men det står numera ingenting om gemensamma kontakter som sagt. Är det eb ändring i appen eller något som buggar? Har provat ominstallera, logga ut, avinstallera facebook och allt, ändra sekretessinställningar på facebook, ändra åtkomster etc. Inget förändrar situationen. Nån som upplever samma sak?

Jag märkte samma sak.

När man sveper ser man fortfarande på vissa om man har gemensamma. Andra som jag vet att jag har gemensamma vänner med ser jag inte det på.

På matchningarna ser jag inte längre gemensamma vänner. Alltså dem som jag tidigare hade det med.

Jag vill minnas att jag godkände någon "sekretess" inställning i samma veva som jag la märke till det.
Citera
2018-05-12, 20:51
Avstängd
Lacerdas avatar
Tinder kanske har justerat. Vissa användare vill kanske ha bort den funktionen för att vissa inte ska försöka ta reda på mer om dom via dessa gemensamma kontakter.
Citera
2018-05-13, 13:21
Medlem
Ja alltså eftersom jag betalat för tinder plus en månad har jag swipeat igenom säkert tusen tjejer i min hemstad genom att bara snabbt vänsterswipea samtliga, och jag har inga gemensamma kontakter med någon av dessa tusen. Normalt brukar ungefär var 5e eller 10de tjej ha gemensamma kontakter med mig. Vad har hänt liksom?
Citera
2018-05-18, 23:29
Medlem
Trewpis avatar
Det är helt borta på min tinder. Men det är bara skönt att inte se vad man har för gemensamma bekanta så man slipper slingra sig ur vem man har som vän på Facebook eller om man har gemensam kompis. Matchade med min brors gamla kompis och va rätt stelt när man såg att de kände varandra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in