2018-05-15, 17:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bananhalkaren
Och vad är det roliga med det? Hade du tyckt att det var lika roligt om det var din farsa som blev filmad?

Jag lever ett ganska tråkigt liv som kommunal tjänsteman. Han tillför mitt liv underhållning genom hans antisociala beteende. Det är som om han helt saknar förståelse för vad som är rätt eller fel och därför krossar jantelagen riktigt hårt.

#Startklar =kung

3) Förra helgen stod han o pissade på entrén till bussbolaget Arrivas personalingång. En kvinnlig bussförare fick bokstavligen kliva över hans piss för att ta sig in.
Hans respons var att filma och skratta .

Det är barnsligt. Det är omoget. Det är fel. Ändå skrattar jag med.
Citera
2018-05-15, 17:56
Medlem
Mod borde även byta namn på tråden till Skavaller om Andreas "Startklar" Coskun (Deltagare och uppviglare till Tumbavåldtäkten)

Citat:
Ursprungligen postat av Sverigedumbokraten
Jag lever ett ganska tråkigt liv som kommunal tjänsteman. Han tillför mitt liv underhållning genom hans antisociala beteende. Det är som om han helt saknar förståelse för vad som är rätt eller fel och därför krossar jantelagen riktigt hårt.

#Startklar =kung

3) Förra helgen stod han o pissade på entrén till bussbolaget Arrivas personalingång. En kvinnlig bussförare fick bokstavligen kliva över hans piss för att ta sig in.
Hans respons var att filma och skratta .

Det är barnsligt. Det är omoget. Det är fel. Ändå skrattar jag med.

"Startklar" är endast att man är över femton för att även kallas för liggbar. Har alltid använts av smuts, kommer alltid användas av smuts.
Citera
2018-05-16, 01:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmygarBerit
Säger väl en del om din mentala förmåga samt ger oss en inblick hur innehållslöst ditt liv är.
Stackare.

Du låter inte speciellt startklar bubben! Testa lite titta och jäger så ska du se att allt ordnar sig
Citera
2018-05-16, 02:28
Medlem
Oavsett hur hjärndöd han är men vad lever han på? Måste ju kosta en del ändå att sitta ute på krogen hela dagarna samt köra runt runt och slösa pengar på diverse saker..?
Citera
2018-05-16, 10:34
Medlem
JBernards avatar
Skitpersoner med skitliv.

Undrar om hans familj och släktingar är stolta över honom? Undrar om han är nöjd med sig själv? Ganska patetiskt att man inte kommit längre när man är i 40-årsåldern. Hans liv består alltså av att äta mat på en pizzeria, supa och begå en och annan våldtäkt?

Kan han läsa och skriva? Hur försörjer han sig?
Citera
2018-05-16, 11:13
Medlem
We2Sexys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JBernard
Skitpersoner med skitliv.

Undrar om hans familj och släktingar är stolta över honom? Undrar om han är nöjd med sig själv? Ganska patetiskt att man inte kommit längre när man är i 40-årsåldern. Hans liv består alltså av att äta mat på en pizzeria, supa och begå en och annan våldtäkt?

Samt göra sitt startklar-tecken och säga "Vem fan är som mig/dig"
Citera
2018-05-16, 12:33
Medlem
Jag var tvungen att börja följa honom nu när han inte florerar på abbes IG (pga solklara anledningar) bara för att få se hur efterbliven han är.

Det lilla jag hade sett på abbes IG så trodde jag att det var tillfälligheter då han gjorde sig extra retarderad men efter att ha följt honom i 48h så inser jag att det här är nog en av dom mest efterblivna personerna som finns.

Senast igår la han upp en film då han återupprepande gånger kallar en tjej för fitta/hora och att hon ska gå och fixa tvätten. Samtidigt som han skrockar med sitt fula skratt.

Senare lägger han upp en film när en kille står och hackar upp 3 linor vitt pulver på baksidan av en iphone. Utan att dölja någons ansikte eller så.

Detta blandas med 12-18 åriga tjejer/killar som har skickat in bilder med hans jävla "startklar-tecken". Herregud. Jag hoppas att denna tråden kan få mer spridning så att folk slutar se upp till en våldtäktsman.
Citera
2018-05-16, 12:53
Medlem
Man kan se på hans story hur barnen är uppe sent, äter godis hela tiden och sjunger låter "Skina" -Aina är en liten fitta. Kan ju inte direkt vara bra för barnen att ha en pappa som är så han är, hoppas socialen kommer in i bilden.
Citera
2018-05-16, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av concertasoc
Jag var tvungen att börja följa honom nu när han inte florerar på abbes IG (pga solklara anledningar) bara för att få se hur efterbliven han är.

Det lilla jag hade sett på abbes IG så trodde jag att det var tillfälligheter då han gjorde sig extra retarderad men efter att ha följt honom i 48h så inser jag att det här är nog en av dom mest efterblivna personerna som finns.

Senast igår la han upp en film då han återupprepande gånger kallar en tjej för fitta/hora och att hon ska gå och fixa tvätten. Samtidigt som han skrockar med sitt fula skratt.

Senare lägger han upp en film när en kille står och hackar upp 3 linor vitt pulver på baksidan av en iphone. Utan att dölja någons ansikte eller så.

Detta blandas med 12-18 åriga tjejer/killar som har skickat in bilder med hans jävla "startklar-tecken". Herregud. Jag hoppas att denna tråden kan få mer spridning så att folk slutar se upp till en våldtäktsman.

Glöm inte när hans vän frågar vart kulorna är! Vart är magget? Andreas vänder sig om och svarar: nej inte du också. Andreas har en sådan vidrig syn på andra människors värde. Man ser hur Dennis, askar m.m inte ens vet om han spelar eller är seriös ibland.

Hoppas de kan ta tag i det, för varenda person som följer/umgås tycker det är okej enbart för han får dessa personer att skratta. Lite exakt det som var en af faktorerna att Abbe föll.
Han blev accepterad av följare och hundarna som sebbe t.ex tillslut brister det för sådana personer.
Då helt plötsligt tycker folk illa om Abbe, hoppas det inte går så långt med Andreas, utan att folk förstår det tidigare innan det sker något
Citera
2018-05-16, 14:34
Medlem
SmygarBerits avatar
Alltså vilken vidrig röst han har också. Rosslig kraxröst. Bara känner hur hans andedräkt måste lukta gammal fimp och beläggningar, URK.
Citera
2018-05-16, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arcani80
https://www.instagram.com/sofie_sandra

Där är hon

Fortfarande fel...

https://www.instagram.com/sandraasofie/

Här är den Sandra han var tillsammans med.
Citera
2018-05-16, 18:30
Medlem
trollgubbens avatar
Var kan man följa honom?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in