Citat:
Ursprungligen postat av
concertasoc
Jag var tvungen att börja följa honom nu när han inte florerar på abbes IG (pga solklara anledningar) bara för att få se hur efterbliven han är.
Det lilla jag hade sett på abbes IG så trodde jag att det var tillfälligheter då han gjorde sig extra retarderad men efter att ha följt honom i 48h så inser jag att det här är nog en av dom mest efterblivna personerna som finns.
Senast igår la han upp en film då han återupprepande gånger kallar en tjej för fitta/hora och att hon ska gå och fixa tvätten. Samtidigt som han skrockar med sitt fula skratt.
Senare lägger han upp en film när en kille står och hackar upp 3 linor vitt pulver på baksidan av en iphone. Utan att dölja någons ansikte eller så.
Detta blandas med 12-18 åriga tjejer/killar som har skickat in bilder med hans jävla "startklar-tecken". Herregud. Jag hoppas att denna tråden kan få mer spridning så att folk slutar se upp till en våldtäktsman.
Glöm inte när hans vän frågar vart kulorna är! Vart är magget? Andreas vänder sig om och svarar: nej inte du också. Andreas har en sådan vidrig syn på andra människors värde. Man ser hur Dennis, askar m.m inte ens vet om han spelar eller är seriös ibland.
Hoppas de kan ta tag i det, för varenda person som följer/umgås tycker det är okej enbart för han får dessa personer att skratta. Lite exakt det som var en af faktorerna att Abbe föll.
Han blev accepterad av följare och hundarna som sebbe t.ex tillslut brister det för sådana personer.
Då helt plötsligt tycker folk illa om Abbe, hoppas det inte går så långt med Andreas, utan att folk förstår det tidigare innan det sker något