2018-05-13, 17:45
Medlem
Kul att Andreas fått sig en egen tråd! Väldigt märklig snubbe. Sjukt omogen så de verkar nästan som att alla hästar inte är i stallet. Angående hon Sandra som hänger med honom så verkar de som dem har nått typ av på och av förhållande. Tror även hon passar på att umgås med honom när han har lite extra cash att spendera på henne.

Att inte skolan har kontaktat soc angående barnen är för mig jäkligt märkligt. Han svär framför dem och låter dem sitta i bilen obältade. Måste vara jobbiga barn i skolan tänker jag.
Jag har ingen aning om Andreas varit med i ffl men han känns inte som snubben som lyckas komma undan med bank/värdetransportrån...

Även jag är sjukt nyfiken på var han får pengarna ifrån???? Han spenderar sjukt mycket pengar på utemat samt att tanka sin r8 som han numera har krockat. Ingen som vet var han får pengarna ifrån? Så mycket kan han ju inte plocka ut från sina barer som han har ägt.
Senast redigerad av Mansory 2018-05-13 kl. 17:51.
Citera
2018-05-13, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Kul att Andreas fått sig en egen tråd! Väldigt märklig snubbe. Sjukt omogen så de verkar nästan som att alla hästar inte är i stallet. Angående hon Sandra som hänger med honom så verkar de som dem har nått typ av på och av förhållande. Tror även hon passar på att umgås med honom när han har lite extra cash att spendera på henne.

Att inte skolan har kontaktat soc angående barnen är för mig jäkligt märkligt. Han svär framför dem och låter dem sitta i bilen obältade. Måste vara jobbiga barn i skolan tänker jag.

Angående ffl så var det ett ganska löst sammansatt gäng på 90 talet som mest ägnade sig åt.div bankrån. Tror dock de finns tre kärnmedlemmar bl.a. Tony Olsson som rymde från hall för några år sedan. Jag har ingen aning om Andreas varit med där men han känns inte som snubben som lyckas komma undan med bank/värdetransportrån...

Även jag är sjukt nyfiken på var han får pengarna ifrån???? Han spenderar sjukt mycket pengar på utemat samt att tanka sin r8 som han numera har krockat. Ingen som vet var han får pengarna ifrån? Så mycket kan han ju inte plocka ut från sina barer som han har ägt.

Ta gärna bort dina funderingar på FFL för du har absolut inga rätt i det stycket.

Edit: den i tråden gällande har inga som helst kopplingar till FFL.
Senast redigerad av B.Dowie 2018-05-13 kl. 17:53.
Citera
2018-05-13, 17:58
Medlem
Citat:
Nu ska vi inte glida ut för mkt ot men med vad hade jag inte rätt?

Altt förutom att det var "löst sammansatt" och tidsspannet. Utfördes nog inte ett enda bankrån i FFL namn och att Tony skulle vara en" kärnmedlem" har du väl fått genom att läsa massmedia under en rymning.

Du har absolut ingen aning om någonting, gällande detta.
Citera
2018-05-13, 18:29
Medlem
Andreas ska tydligen sakna vårdnaden på sina barn, och vara skyldig ett svenskt bryggeri flera miljoner av någon anledning, därav är kronofogden efter honom. Finns en del info i denna tråden (FB) Abbe Blattelito - Vem är han?
Citera
2018-05-13, 20:20
Medlem
Han e för skön! Vad vad det för lirare med helikopterplatta med idag ? Han verkade galen
Citera
2018-05-13, 20:41
Medlem
Citat:

Jag har ingen aning om Andreas varit med i ffl men han känns inte som snubben som lyckas komma undan med bank/värdetransportrån...

Ja alltså blir mer förvånade av henne än av honom, vi bor lixom i Sverige.. Hur kan man sjunka så lågt för pengar? En sak om du lever i ett U-Land och tar ihop dig med en kille som betalar för dig men kom igen var är svenska tjejerna påväg?
Citera
2018-05-13, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Borrjocke
Han e för skön! Vad vad det för lirare med helikopterplatta med idag ? Han verkade galen

Vad är det sköna med honom? Killen var med och gruppvåldtog en tvåbarnsmamma för 15 år sedan och nu lever han på va någon pajas kändis genom abbes fans. Fitta och jäger. Horor hit och dit. Killen är lika äcklig som då. De friades pga hon var full. Om ni går tillbaka i tiden så var det just detta brottet (gruppvåldtäkten) som gjorde att sexlagarna skärptes till.(tacka Andreas och hans vänner för det isåfall) Så vad är så skönt med en sån pissluffare du verkar se upp till?
Senast redigerad av walach 2018-05-13 kl. 21:40.
Citera
2018-05-13, 22:52
Bannlyst
Bland det roligaste med Andreas "startklar" är att han saknar sociala spärrar.

Han gick in på ett gym en gång och filmade en äldre naken gubbe som bytte om. På med mobilen och sen frågan: vad gymmar du för? ska du inte spara din energi till att sätta på frugan?

Gubben: Hörrudu, jag tycker inte du är lustig. Hitta en annan hobby än att stå o filma folk i omklädningsrum:
Startklar: Jooooo då gubbe lilla.

En zigenarkvinna (50+) i full outfit sitter och hånglar upp en irakisk import. Startklargår fram och smeker henne i ansiktet, och för försiktigt in fingrar i hennes berusade mun.
Irakiern vill absolut inte bli filmad med zigenarkärringen! "nej nej bror nej"
Citera
2018-05-13, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av walach
Vad är det sköna med honom? Killen var med och gruppvåldtog en tvåbarnsmamma för 15 år sedan och nu lever han på va någon pajas kändis genom abbes fans. Fitta och jäger. Horor hit och dit. Killen är lika äcklig som då. De friades pga hon var full. Om ni går tillbaka i tiden så var det just detta brottet (gruppvåldtäkten) som gjorde att sexlagarna skärptes till.(tacka Andreas och hans vänner för det isåfall) Så vad är så skönt med en sån pissluffare du verkar se upp till?

Han förgyller min vardag med sitt fitta och jägerprat! Skiter fullständigt i vad han gjort och inte gjort
Citera
2018-05-13, 23:54
Medlem
Han har visat på insta-story att han har ett gäng ryssar som är inneboende. Har han något byggföretag eller liknande?
Citera
2018-05-14, 02:26
Medlem
Bananhalkarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sverigedumbokraten

Han gick in på ett gym en gång och filmade en äldre naken gubbe som bytte om. På med mobilen och sen frågan: vad gymmar du för? ska du inte spara din energi till att sätta på frugan?

Gubben: Hörrudu, jag tycker inte du är lustig. Hitta en annan hobby än att stå o filma folk i omklädningsrum:
Och vad är det roliga med det? Hade du tyckt att det var lika roligt om det var din farsa som blev filmad?
Citera
2018-05-14, 03:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sverigedumbokraten

En zigenarkvinna (50+) i full outfit sitter och hånglar upp en irakisk import. Startklargår fram och smeker henne i ansiktet, och för försiktigt in fingrar i hennes berusade mun.
Irakiern vill absolut inte bli filmad med zigenarkärringen! "nej nej bror nej"

HAHAHA vafan han är ju helt sjuk, såg en film när han filmade en tjej på gymmet i receptionen, hon blev sjukt arg.. Det är väl därför han är ''känd'', går över spärrar och gör onormala saker i vardagen. Är han full eller hög dygnet runt eller? Känns märkligt att kunna göra sådana saker mitt på dagen...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in