2006-02-19, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gromgutten
Blomqvisten återberättade att Norgren hade undrat vem den där ryskan var som hade gått ganska bra, alltså Julia. Snacka om att inte bry sig så mycket om konkurrenterna

haha hårt sagt. Hon kan bli något stort om hennes utveckling fortsätter som den gör.
Citera
2006-02-19, 12:01
Medlem
Jag hoppas att de visa hela loppet när de tävlar i Super G.

Fan att de inte tävlar idag, nu komer de säkert att köra under min tenta på tisadg
Citera
2006-02-19, 12:02
Medlem
Mysonoxens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av funf
Nej egentligen inte men det tragiska är att han är sämst av svenskarna idag och dessutom varit det hela turneringen.
En ledare ska lyfta sitt lag men Peja har gjort tvärtom hela turneringen.
Förvisso har inte detta lag varit så uppskrivna i media men jag tror att förbundet har kravet medalj.

Peja hade för övrigt bara 68% idag vilket är riktigt dåligt.

Fram för ett nytt fräscht svenskt curlinglag alltså och apropå det: var det inte nåt juniorlag som spöade Peja och grabbarna för ett tag sen, de kanske man skulle låta representera Sverige i nästa OS. Fast Peja verkar ju segare än kola så det förvånar mig inte om han får förtroendet att floppa i en två-tre OS till
Citera
2006-02-19, 12:04
Medlem
Mysonoxens avatar
Nu börjar nerverna att göra sig gällande. Snart är det dags. Jag slår upp en whisky. Skål kosmonauter!
Citera
2006-02-19, 12:04
Medlem
Blodansiktes avatar
Det trista med att Super-g blev inställd är att Kostelic säkert blir frisk och snuvar Anja än en gång.
Citera
2006-02-19, 12:06
Medlem
Blodansiktes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mysonoxen
Lina Andersson? Björn Lind?

Ja men hela sprintskidåkningen är ju uppbyggd på att spurta snabbt. Vad jag menar är att vi aldrig vinner en långdistanstävling på spurt.
Citera
2006-02-19, 12:06
Medlem
Mysonoxens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blodansikte
Ja men hela sprintskidåkningen är ju uppbyggd på att spurta snabbt. Vad jag menar är att vi aldrig vinner en långdistanstävling på spurt.

Då håller jag med dig
Citera
2006-02-19, 12:07
Medlem
Mysonoxens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blodansikte
Det trista med att Super-g blev inställd är att Kostelic säkert blir frisk och snuvar Anja än en gång.

Udrar när de tänker köra den istället då.
Citera
2006-02-19, 12:08
Medlem
Bengt Barons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gromgutten
Blomqvisten återberättade att Norgren hade undrat vem den där ryskan var som hade gått ganska bra, alltså Julia. Snacka om att inte bry sig så mycket om konkurrenterna

Kan det vara möjligt, tror ni inte hon spelade teater?
Om man frågar vem den där blonda (Tjepalova) är så kan man inte vara särskilt seriös. Tjepalova äter Norgren till frukost, that's a fact, oavsett om Norgren vet hennes namn eller ej.
Citera
2006-02-19, 12:09
Moderator
Gromguttens avatar
Inget Super G? Därför över till Hockeyn:

Tjeckien kan missa slutspelet om Tyskland slår Schweiz idag och dessutom på ren motivation slår redan klara finnar i sista matchen.

Schweiz tar Italien på tisdag, så de är klara.

Om finnarna dessutom slår Canada idag så blir isåfall Canada-Tjeckien avgörande om vilket av lagen som går till slutspel. Intressant utveckling...
Citera
2006-02-19, 12:10
Medlem
Mysonoxens avatar
Jag var ute och pissade när de berättade om det inställda super G, vad var problemet idag?
Citera
2006-02-19, 12:12
Medlem
Bengt Barons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mysonoxen
Jag var ute och pissade när de berättade om det inställda super G, vad var problemet idag?

Snöfallet antar jag?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in