2006-02-18, 16:09
Medlem
Mysonoxens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av taags
Jodu...jag har något oförklarligt hat mot Kostelic. Hon är så jäkla äcklig...

Förbannat ful är hon, ser ut som hon är 45-50 fast hon är typ hälften så gammal.

En annan jag hatar är den där short-track åaren från USA Apollo Anton Ohno eller vad fan han heter samt fjollorna i herrarnas konståkning.

Konståkning är fan det enda jag inte tittar på i OS.
Citera
2006-02-18, 16:10
Medlem
Mysonoxens avatar
Citat:
Så fort Kostelic är med så skiter lilla Anja ner sig av nervositet. Synd på en så bra åkare som Anja. Men tyvärr är hon fortfarande bara en i raden av svenskar som viker ner sig när det som mest gäller.

Ja, fast vete fan om det är att hon viker sig det handlar om utan om att kostelic är förbannat mycket bättre...
Citera
2006-02-18, 16:10
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mysonoxen
Men så blev det inte och jag har svårt att se hur hon ska ta ett OS-guld när Kostelic står i vägen, men 5 medaljer kan det bli, tippar på 2 silver och 3 brons (av vilka två nu är tagna)

Pärsson är bättre än Kostelici både storslalom och Super G. Kostelic har haft stora problem med storslalomtekniken hela säsongen. Mitt Anja-tips innan OS var brons i störtlopp, silver i komben, guld i storslalom och super G och uråkning i slalom. Så långt ifrån är jag inte.
Citera
2006-02-18, 16:12
Medlem
Lastbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JB9
Lägg ner!

Du sågar en person som givit Sverige mängder med mästerskaps guld.

Antar att det är du som är på din avatar. Skaffa linser gör några skönhets operationer och kom tillbaka sen!!!! Tönt!

*edit* Förresten gör inte det då ditt beteende lär vara betydligt svårare att åtgärda än ditt utseende.
Är du Anjas pojkvän eller vad?

Blev visst brons idag med, heja!

Diskutera med argument istället för angrepp. Jag räknar henne inte som någon bland de största förrän hon mäktat med bättre än brons i OS.

(Nej, det är inte jag på min avatar. Läs reglerna. Personangrepp är förbjudna. Iofs kanske det inte räknas som det men det kunde ju ha varit jag.)
Citera
2006-02-18, 16:25
Medlem
Synd på silvret för Anja. Även om hon inte exploderade i sitt åk körde hon riktigt bra, men kostelic var klart bättre. Vi får se hur det går i resterande grenar.

Jag gillar hennes attityd dock - förbannad över bronsmedalj. Vi får hoppas att hon använder viljan på rätt sätt till nästa gren.
Citera
2006-02-18, 16:26
Moderator
Gromguttens avatar
Finnarna spelar skjortan av Trulsen, Ooooossiiipalllvannniieemii blir en kraftfull pretendent till guldet...

Taktiskt fullkomligt och med ett glimrande take-spel, nått att bita i. Regerande Os-mästarna har nu, som Sverige, 3-4 men NZL och TYS kvar
Citera
2006-02-18, 16:33
Medlem
LastCaresss avatar
Tittar på sammanfattningen nu av skidstaffetten som jag missade i morse, otroligt surt att Sverige kom fyra och så jävla nära brons. ..
Citera
2006-02-18, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LastCaress
Tittar på sammanfattningen nu av skidstaffetten som jag missade i morse, otroligt surt att Sverige kom fyra och så jävla nära brons. ..

En tragedi i sig...min teori är att tyskan bytte med någon för hon var ju avhängd men sen kommer med en jävla fart. Hur fan gjorde hon det?
Citera
2006-02-18, 16:40
Medlem
Villons avatar
Tycker det är jävligt skönt att Pärsson inte nöjer sig med en bronsmedalj. Losermentalitet finns det nog av i svenska truppen.
Citera
2006-02-18, 16:41
Medlem
Anja kan väl göra en "tonya harding" på Kostelic
Citera
2006-02-18, 16:42
Medlem
Villons avatar
Citat:
Anja kan väl göra en "tonya harding" på Kostelic
Järnrör.
Citera
2006-02-18, 16:45
Medlem
LastCaresss avatar
Tycker att det är en bra idé det där med en OS-ombudsman i studion, det ger lite distans till sporten att höra vad resten av svenska folket tycker och en bra paus att kanske fixa lite kaffe eller gå på muggen. Sen om Jan Rippe (eller Ripple?) är rätt man för det kan man ju diskutera, men ett bra grepp av SVT tycker jag.

edit : samt Stopptid med Jens Lind ! Många guldkorn där , iaf igår när Håkan Södergren böjde hockeyblad '81.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in