2006-02-16, 19:01
Medlem
Ryssland hade helt klart en ganska stor portion tur samtidigt som pucken inte studsade våran väg idag. Vi var inte värda att vinna, men siffrorna 0-5 känns inte riktigt rättvist. Detta var trots allt bara en gruppspelsmatch och det är ju som sagt mycket bättre att ta en torsk i gruppspelet än i kvartsfinalen.
Citera
2006-02-16, 19:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ahruon
Synd att SVT inte visar hockeyn. De har många kanaler, kan de inte visa dessa långa sammandrag i 24an eller tvåan så får man se hockey. Frågan är om vi kommer få se Kanada ikväll eller blir det konståkning.

Svart ni maste ha det...

Har sitter jag i Vast-Afrika och har fler kanaler an vad ni har, fyra (4) dedikerade kanaler for OS, vilket i sin tur betyder att jag kan se det mesta varesig det ar konstakning, rodel eller ishockey...
Citera
2006-02-16, 19:04
Medlem
Tony Cliftons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ahruon
Synd att SVT inte visar hockeyn. De har många kanaler, kan de inte visa dessa långa sammandrag i 24an eller tvåan så får man se hockey. Frågan är om vi kommer få se Kanada ikväll eller blir det konståkning.
Har för mig att dom sa att dom skulle sända den matchen i SVT, annars så finns väl Eurosport dom sänder dom flesta hockeymatcherna...
Citera
2006-02-16, 19:06
Medlem
Tony Cliftons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av edberg
Svart ni maste ha det...

Har sitter jag i Vast-Afrika och har fler kanaler an vad ni har, fyra (4) dedikerade kanaler for OS, vilket i sin tur betyder att jag kan se det mesta varesig det ar konstakning, rodel eller ishockey...
Är det afrikanska kanaler eller satellitkanaler?
Citera
2006-02-16, 19:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tony Clifton
Är det afrikanska kanaler eller satellitkanaler?

Fran Syd-Afrika via satellit, Supersport 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8...
Citera
2006-02-16, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pson_99
Ryssland hade helt klart en ganska stor portion tur samtidigt som pucken inte studsade våran väg idag. Vi var inte värda att vinna, men siffrorna 0-5 känns inte riktigt rättvist. Detta var trots allt bara en gruppspelsmatch och det är ju som sagt mycket bättre att ta en torsk i gruppspelet än i kvartsfinalen.

Ja, den här matchen var i princip betydelselös.

Märligt att Tonberg inte sa nåt om otur eller den usla domarinsatsen.

Det känns som han är en kille som bara pratar efter resultatet. Om Sverige hade haft superflyt och vunnit den här matchen skulle han sagt att de spelat bra.
Citera
2006-02-16, 19:11
Medlem
Tony Cliftons avatar
Citat:
Fran Syd-Afrika via satellit, Supersport 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8...
Lyx...så skulle man ha det själv...I stället så har man (S)vt och Jan Rippe...
Citera
2006-02-16, 19:14
Medlem
Yin & Yangs avatar
Hellre torska med 5-0 när det inte betyder just något än förlora när det väl betyder något. Det blir garanterat bättre även om Foppa inte är med - Sveriges första måste-match blir i kvartsfinalen för jag tror dom kommer vinna mot Lettland och USA så då gör inte en förlust mot Slovakien så mycket även om dom har bra chanser där med.
Citera
2006-02-16, 19:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tony Clifton
Lyx...så skulle man ha det själv...I stället så har man (S)vt och Jan Rippe...

Hehe, nagot skall jag val ha for att jag bor i Vast-Afrika...

Off-Topic - SuperSport 3 & 6 by the way, visar minst 4 PL- matcher live per Lordag...
Citera
2006-02-16, 19:34
Medlem
Tony Cliftons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yin & Yang
Hellre torska med 5-0 när det inte betyder just något än förlora när det väl betyder något. Det blir garanterat bättre även om Foppa inte är med - Sveriges första måste-match blir i kvartsfinalen för jag tror dom kommer vinna mot Lettland och USA så då gör inte en förlust mot Slovakien så mycket även om dom har bra chanser där med.
Japp så är det...

Citat:
Hehe, nagot skall jag val ha for att jag bor i Vast-Afrika...
Äh det är väl belönning nog att komma ifrån detta gråa och kalla land...
Citat:
Off-Topic - SuperSport 3 & 6 by the way, visar minst 4 PL- matcher live per Lordag...
<----storgråter av avundsjuka...
Citera
2006-02-16, 19:49
Medlem
Ahruons avatar
Ska sluta älta denna hockeymatch, men man tycker Sverige borde köra med lite tjuvknep ibland. Typsikt svenskt att vara så ärliga. När man ser att Ryssarna är farliga måste man få deras stjärnor ut balans.
Citera
2006-02-16, 19:55
Medlem
Jag har oroat mig för att inte kunna ta ledigt när semifinalerna spelas nästa fredag.
Som det känns just nu lär det knappast behövas...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in