2006-02-25, 11:14
Medlem
Presidentens avatar
Norge (Björndalen) missade ytterligare ett guld. Vilken osis...
Citera
2006-02-25, 11:14
Medlem
St_Hubbinss avatar
Radioreferat från finlandssvenska YLE, varför är inte Staffan Lindeborg så här? Jag gillar speciellt komentatorns sång efter 4-0 målet.

1-0
2-0
3-0
4-0
Citera
2006-02-25, 11:23
Medlem
Icecubes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av taags
klockan 14.00
Tack, men faan, man lyckas jobba då. Finns ju en risk för feber
Citera
2006-02-25, 11:45
Medlem
vinbras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av St_Hubbins
Radioreferat från finlandssvenska YLE, varför är inte Staffan Lindeborg så här?

Hoppas Chris får kommentera finalen med Wikegård. Tyvärr blir det väl Lindeborg bara för att han har jobbat längst. Staffan är bara ett snäpp mindre tråkig än Bosse Hansson var på sin tid.

Ännu inget "ur form"-besked från Botvinov inför femmilen?
Citera
2006-02-25, 11:51
Medlem
Anemis avatar
Citat:
Radioreferat från finlandssvenska YLE, varför är inte Staffan Lindeborg så här? Jag gillar speciellt komentatorns sång efter 4-0 målet.

1-0
2-0
3-0
4-0

Här i Finland är dessa förbannade klämkäcka österbottningar som YLE envisas med att anställa en evig källa till förbittring och skam. Just sången efter 4-0-målet fick mig att vilja sjunka genom jorden.

Även jag har jobb precis under matchen, jag har ingen aning om hur jag skall fixa det. Antagligen måste jag ta en tv med mig.
Det går ju inte an att missa det historiska tillfället då Sverige förnedras, dras i smutsen och gråtande släpas av plan.
Citera
2006-02-25, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anemi
Här i Finland är dessa förbannade klämkäcka österbottningar som YLE envisas med att anställa en evig källa till förbittring och skam. Just sången efter 4-0-målet fick mig att vilja sjunka genom jorden.

Även jag har jobb precis under matchen, jag har ingen aning om hur jag skall fixa det. Antagligen måste jag ta en tv med mig.
Det går ju inte an att missa det historiska tillfället då Sverige förnedras, dras i smutsen och gråtande släpas av plan.

You wish
Citera
2006-02-25, 11:58
Medlem
LastCaresss avatar
Dags för Anna-Carin. Kom igen nu för faaan!
Citera
2006-02-25, 11:59
Medlem
Tar Anna-Carin ytterligare en medalj så blir jag jäkligt överaskad iaf. Hoppas hon kan samla sig på stationerna och inte sprida skotten som någon Rambo-kopia så kan det räcka långt.
Citera
2006-02-25, 12:00
Medlem
Cohibas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anemi

Det är väl bara att sjuka dig. Det är ju för såna här tillfällen vi har sjukförsäkring.
Citera
2006-02-25, 12:05
Medlem
Nulles avatar
Jag kan inte påstå att jag är speciellt optimistisk. På tio skjutningar har ACO skjutit fullt två gånger.
Citera
2006-02-25, 12:05
Medlem
Cohibas avatar
Citat:
Radioreferat från finlandssvenska YLE, varför är inte Staffan Lindeborg så här?

För att Lindeborg är en idiot som inte lyckats lära sig ett skvatt efter 25 år som kommentator och än mindre har något temperament. Vilken huggkubb till intellekt!

Det snällaste som går att säga om Lindeborg är att han är skicklig och perceptiv jämfört med vad Agne Jälevik var.

...och ja okej han presterar också bättre än vad Bosse Gentzel (handbollsmålvaktens pappa) gjorde under några inhopp VM '94. Han var så kriminellt jävla usel, att man själv hade kommenterat bättre oförberett med hjälp av enbart laguppställningar och mini-TV och rejält bakfull, vilket jag hoppas att Gentzel var för hans egen skull.
Citera
2006-02-25, 12:09
Medlem
Fullt av Anna-Carin gött med en viktigt start
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här