2006-02-25, 04:17
Medlem
Clownens~Tårars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JB9
för bra??
Allt går Finlands väg i den här matchen. Till slut tröttnar ryssarna och slutar jobba i frustration när de aldrig får utdelning och det rinner iväg.

Finland spelar likt Schweiz gjorde mot Kanada och Tjeckien. Spelar vi bara bra försvar och Henke gör en bra match vinner vi lätt.

Hoppas du äter skit på söndag efter detta uttalande, känner mig billig att behöva kommentera ditt inlägg men fan pucken har ju aldrig någonsin gott Sveriges väg..., hujeda mig!

Edit: Dessutom som någon tidigare påpekade hade Finland två skott i stolpen så det kunde lika bra varit 6-0 din lilla horapa!

Är på krigstigen nu innan jag ska gå och lägga mig, Gonatt!
Citera
2006-02-25, 04:49
Medlem
Icecubes avatar
När på Söndag sänds finalen i hockeyn? Jag börjar bli VÄLDIGT orolig att jag jobbar just då.
Citera
2006-02-25, 07:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JB9
Finland har ju sån tur att det är sanslöst!

De känns som ett lag som är lite bättre än Schweiz. Lätt match för Foppa & co

Haha inte alls koll på läget va ?
Citera
2006-02-25, 07:57
Medlem
Hockeyfinalen på internet

Finns det någonstans man kan se hockeyfinalen på internet live? Jag är nämligen utomlands och de sänder inte den här.
Citera
2006-02-25, 08:13
Medlem
Ska bli kul att se den matchen sverige kommer att förlora
Citera
2006-02-25, 08:42
Medlem
No_fears avatar
Vilken drömfinal det kommer att bli

Vem som vinner kan bli riktigt svårt att avgöra i förhand, spelar Finland det försvar spel som dom har spelat så får nog Sverige det svårt, men börjar Finlands nerver att skaka så kan det bli gå åt skogen för Sverige, Finland kan oxå övertända i denna match och gå ut och börja tackla som galningar och missa markeringar plus dra på sig utvisningar.

Men mitt tips är Svensk vinst, Finlands nerver håller inte och dom blir sura och frustrerade och drar på sig utvisningar mot Sverige som är riktigt bra på powerplay. plus att Sverige har mer rutinerat lag som kan hålla sig lugna och göra de dom ska göra fast dom hamnar i ett underläge.

P.S Hoppas det blir straffar och Forsberg lägger den avgörande straffen, snacka om att sluta cirkeln
Citera
2006-02-25, 08:57
Medlem
Näh hoppas fan de inte blir straffar de är lotto. Jag måste jobba 14-22 på söndag roligt värre så de blir radio för mig .. Må bästa lag vinna
Citera
2006-02-25, 09:08
Moderator
vfs avatar
Låser tillfälligt, här ska rensas/Mod
Citera
2006-02-25, 09:22
Moderator
vfs avatar
Puh, rensat färdigt tråden från div trams/OT, muslimers liv och leverne
har föga att göra med OS. Det finns andra forum för "multikulti" snack.
Mysonoxen och Un Perro åker på en tillsägelse, detta ska ni inte tjaffsa om
i tråden, ta ev frågor i pm, övriga skärper sig också nu! /Moderator
Citera
2006-02-25, 09:35
Moderator
vfs avatar
bohonos verkar ha svårt med läsförståelsen och åker därmed på
en tillsägelse/Moderator
Citera
2006-02-25, 09:37
Medlem
Idag blir det nog guld till Norge i skidskyttet och hoppas på det också. Vi tar dom i medaljligan ändå så det är bara kul om de vinner ett guld. Björndalen kan väl inte misslyckas igen? Han var ju ruggigt imponerande i stafetten trots att han körde en betydelselös sträcka.

Vad gäller seminfinalerna är jag forfarande förundrad över att de svenska kommentatorerna var så lyriska över Finland medan Sverige bara ansågs ha gjort sitt jobb. Sverige imponerade mer i semin än Finland. Vi var bättre än Tjeckien på alla plan. Det kan man verkligen inte säga om Finland mot Ryssland.
Citera
2006-02-25, 09:38
Medlem
Bleeps avatar
Kul med drömfinalen på söndag. Hjärtat klappar naturligtvis för Sverige men jag blir inte överdrivet besviken om vi förlorar eftersom guldet i så fall går till vårt broderfolk i Finland.

Finnarna är bra människor som förtjänar både respekt och framgång!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in