Jag bor på irland och ingen kanal sänder OS (!!???!??) så jag sitter och uppdaterar aftonbladet.se med några minuters mellanrum. Jag är så avundsjuk på er som får sitta i Tv sofforna och hejja.
Sorry om ämnet kommit upp tidigare men jag har inte hittat det på de sista 6 sidorna! Bor utomlands och har inte tillgång till SVT. Och på RAI väljer dom att visa 10.000 m skridsko, 4-mansbob och bronsmatch i curling!!!
Finns det NÅGON länk för att se matchen på nätet!!?!?!?!?!?!?
Jag bor på irland och ingen kanal sänder OS (!!???!??) så jag sitter och uppdaterar aftonbladet.se med några minuters mellanrum. Jag är så avundsjuk på er som får sitta i Tv sofforna och hejja.
Va sat...?? Jag sitter i Nya Zealand, var tvungen att gå upp fem på morgonen och uppdatera Aftonbladet, du ska vara glad att du är på Irland.
Sorry om ämnet kommit upp tidigare men jag har inte hittat det på de sista 6 sidorna! Bor utomlands och har inte tillgång till SVT. Och på RAI väljer dom att visa 10.000 m skridsko, 4-mansbob och bronsmatch i curling!!!
Finns det NÅGON länk för att se matchen på nätet!!?!?!?!?!?!?
Ni som inte kan se på TV kan ju gå in påwww.sr.se och klicka er vidare och lyssna på radiosporten över nätet
Tack för tipset! men för er som aldrig bott på irland kan jag meddela att internet bara funkar bara när byggnadsarbetarna i närheten inte använder kranarna och att hastigheten ligger på ca 20 kb /s som bästa (även fast det står 1 MB i reklamen). OBS inte ett skämt.
Så att se eller lyssna på något live är uteslutet men inför finalmatchen ska jag med ljus och lykta leta reda på en sportsbar som sänder matchen från någon betalkanal.