2006-02-13, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Butcher
Konståkerskan som skadade sig, men ändå fortsatte måste sakna skelett. Hur i hela friden kan man fortsätta efter en sådan smäll.

Var det hon som hade något bandage runt benet på prisutdelningen? Var det enda jag såg. jäkligt snygg var hon förövrigt
Citera
2006-02-13, 23:15
Medlem
efter hockeyn är fan curlingen det bästa! upptäckte denna underbara tv-sport i nagano 98..
riktigt spännande och kul, sen har sverige så jäkla skönt lag.. hur kan man inte gilla lirare som Peja och Narup
kvällens vrål i soffan kom efter Pejas superstöt
damlaget är grymma också, två fina blonda saker där me
Citera
2006-02-13, 23:49
Medlem
Villons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dyslektiker
Hur fan har någon tänkt att jag ska kunna tentaplugga den här veckan?
Säger detsamma. Går ju inte att stänga av OS-sändningarna, så rätt som det är sitter man där i soffan och slökollar på curling.
Citera
2006-02-14, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RedX
Bäst i världen just nu är Ovechkin.

http://video.google.com/videosearch?q=ovechkin

Han är grym
Citera
2006-02-14, 00:24
Medlem
Det är ju helt ofattbart att SVT prioriterade att visa en simpel grundseriematch i curling mellan Sverige-Italien + intervju med hockeyspelare istället för hela finalen i konståkningens pardans. Nu hann man bara se de fyra sista paren. Usch vad förbannad jag är på den där jävla kanalen!!! Må dom brinna i helvetet!
Citera
2006-02-14, 00:34
Medlem
Ladidas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bleep
Hehe... och om hon har det, är det för att minska luftmotståndet?

Men nu får du väl ändå hejda dig. Det blir ju bara skidor, haschplanka och hockey kvar. Halva grejen med OS är ju att det är stort och innehåller många sporter.

F.ö. anser jag att Patrick Järbyn bör återbetala den slant skattebetalarna ställt upp med för att finansiera hans semester i Turin.

På första sidan av spelens officiella sajt finns det en lista: http://www.torino2006.org/ENG/OlympicGames/home/index.html

Njae så många sporter innehåller det faktiskt inte jämnför med sommar OS, det är bara en massa varianter på varandra. Störtlopp och storslalom är ju egentligen slalom men med större portar annars skulle aldrig en slalomåkare kunna hävda sig lika bra i alla grenar. Sedan har vi olika distanser i skidåkning, skidåkning med bössa och såklart åka nedför berget i en plastbåt eller i en enmanssläde med huvudet före.
Nej seriöst jag gillar OS och alla dessa konstiga sporter men det var någon före mej som började hojta om att ta bort alla bedömningssporter och då hängde jag på och även fast sverige är bra i bou...eh..curling så gör det inte sporten intressant. Kan man vara femtio och fortfarande spela på världsnivå fysiskt tycker jag inte att det är en sport att hänga i julegranen, som skytte ungifär, en hobby inte en sport.
Citera
2006-02-14, 00:43
Medlem
Ladidas avatar
Ni snackar om Nylander och Holmström men är det ingen som reagerar över att Jörgen Jönsson är med i laget, han är ju den mest överskattade spelaren sedan Adams tid.
Han gör sin klart sämsta säsong i Elitserien, övertygar inte alls utan åker mest bara runt och gnäller hela tiden. Är det ett måste att dom måste plocka med en spelare från elitserien eller? Måste den där antika rödhåringen med, varför på vilka kriterier ska han forslas till Turin för skattepengar? Jag finner inga svar än hur jag vrider och vänder på det förutom att han måste leva på ytterst gammla meriter, han kanske är bra i sverige men internationellt håller han fan inte ett skit, som tur är kommer han inte vara den som "break or make" Tre Kronors OS men det är ändå hemskt att han får vistas med de fina pojkarna.
Citera
2006-02-14, 09:01
Medlem
icys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The_dude2
http://video.google.com/videosearch?q=ovechkin

Han är grym

Tack för länken. Kul att se Ovechkin lira, följer inte NHL numera så jag har inte sett så mycket av honom.

Så nu verkar det som Forsberg skall åka till OS, så hur många matcher tror ni det tar för honom att gå sönder igen?
Citera
2006-02-14, 09:15
Medlem
n3m3s avatar
Nån som vet nån bra sida som streamar os sändningarna?
Citera
2006-02-14, 09:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av n3m3
Nån som vet nån bra sida som streamar os sändningarna?

Tror inte IOK godkänner att någon tv-kanal streamar sändningarna från Turin. De har ett ganska skrikt regelverk kring det mesta. SVT och NRK lägger dock ut höjdpunkter i efterhand.
Radiosporten sänder dock på webben.
Citera
2006-02-14, 10:05
Medlem
n3m3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klevis
Tror inte IOK godkänner att någon tv-kanal streamar sändningarna från Turin. De har ett ganska skrikt regelverk kring det mesta. SVT och NRK lägger dock ut höjdpunkter i efterhand.
Radiosporten sänder dock på webben.

Njaa..Jag var inte ute efter en "officiel" sida
Men url till radiosportten?
Citera
2006-02-14, 10:11
Medlem
Ace Venturas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Butcher
Konståkerskan som skadade sig, men ändå fortsatte måste sakna skelett. Hur i hela friden kan man fortsätta efter en sådan smäll.

AJ! Fick f*n sendrag i grenen bara av att kolla på det!

Nu är det iaf dags för sprint. Tippar därför att vi har våra två första guldmedaljer snart!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in