• 1
  • 2
2018-05-11, 15:43
Medlem
falconeyes avatar
Varje år då de blir varmt ute och då alla tjejer börjar gå i klänningar eller kjolar, så får jag alltid samma tanke!

Hur många av dessa vackra tjejer går utan trosor?

Är det ens någon som gör det?

I min fantasi så gör många tjejer det!

Ifall jag vart tjej så hade jag lätt gjort det, iallafall någon gång under min livstid!

Så säg mig alla tjejer som läser detta. Har jag rätt eller fel? Är jag bara en pervers kille som får dessa tankar?
Citera
2018-05-11, 17:03
Medlem
SugaredThoughtss avatar
Några gör det i alla fall. Man ser det ibland när det kommer en vindpust och det avslöjas en bar rumpa eller rakad framstjärt. Ibland buske.

Bara att sätta sig på ett ställe i närheten av en station eller där många tjejer passerar dagligen, ta en kall öl och hålla ögonen öppna.

Tycks av någon anledning vara vanligare bland korta tjejer, men de kanske bara så det råkat falla ut när jag varit i närheten.
Citera
2018-05-11, 17:12
Medlem
falconeyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SugaredThoughts
Några gör det i alla fall. Man ser det ibland när det kommer en vindpust och det avslöjas en bar rumpa eller rakad framstjärt. Ibland buske.

Bara att sätta sig på ett ställe i närheten av en station eller där många tjejer passerar dagligen, ta en kall öl och hålla ögonen öppna.

Tycks av någon anledning vara vanligare bland korta tjejer, men de kanske bara så det råkat falla ut när jag varit i närheten.

Haha! Älskar de du skriver man! Håller helt med där! Korta tjejer tenderar att inte ha några trosor på!? Mera självsäkra o kinky kanske?
Citera
2018-05-11, 17:26
Medlem
maxatdunders avatar
öh... troligt fenomen jag har fan aldrig stött på det helt ärligt.. o ja jag tittar såklart som en vanligt kill, kanske inte sitter i busken med kikare som ni creeps gör men som sagt aldrig vittnat det, måste vara under procenten
Citera
2018-05-11, 18:30
Medlem
Heauxms avatar
Jag som tjej vet att det är riktigt ovabligt. Jag har gjort det ett par enstaka gånger i mitt lov. Det skaver utan trosor.
När jag berättat för tjejkompisar säger de "fan vad sjuk du är" etc.
Så nej vi tjejer och kvinnor går inte utan trosor om man nu inte vill få flytningar på låren och shit.
De gånger jag har gjort det här varit som en pervers rolig grej med min pojkvän.
Citera
2018-05-12, 12:10
Medlem
falconeyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heauxm
Jag som tjej vet att det är riktigt ovabligt. Jag har gjort det ett par enstaka gånger i mitt lov. Det skaver utan trosor.
Så nej vi tjejer och kvinnor går inte utan trosor om man nu inte vill få flytningar på låren och shit.
De gånger jag har gjort det här varit som en pervers rolig grej med min pojkvän.

Detta är de jag vill höra! Inte från killar, utan från tjejer som jag ställer frågan till! Tack för ditt svar baby!
Citera
2018-05-12, 12:12
Medlem
falconeyes avatar
Var är alla tjejer på detta forom?
Citera
2018-05-12, 13:31
Medlem
falconeyes avatar
Hallå eller???
Citera
2018-05-12, 14:14
Medlem
falconeyes avatar
Måste få svar på denna viktiga fråga!
Citera
2018-05-12, 14:17
Medlem
Clodiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av falconeye
Måste få svar på denna viktiga fråga!
Ojojoj, vet verkligen inte varför jag svarar på detta, men kör i vind.
Jag är en äldre man som har en del erfarenhet. Jo det händer att kvinnor ibland går utan trosor, men det har oftast sina skäl som stavas SVAMP, men då väljer de vanligen en längre kjol.
Citera
2018-05-12, 15:01
Medlem
falconeyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clodius
Ojojoj, vet verkligen inte varför jag svarar på detta, men kör i vind.
Jag är en äldre man som har en del erfarenhet. Jo det händer att kvinnor ibland går utan trosor, men det har oftast sina skäl som stavas SVAMP, men då väljer de vanligen en längre kjol.

Hahaha Så sjukt dåligt svar och inte sexigt alls! Klart tjejer med svamp går utan trosor! De är ju vad doktorn rekommenderar!
Citera
2018-05-12, 16:14
Medlem
DaChiefs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heauxm

Flytningar som rinner ned för låren är sexigt :P
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in