Jag har en sida som det går att beställa varor för över 10k . Den fungerade klockrent och fick varorna utkörda i tisdags förra veckan. Jag kan svära på min son att detta fungerar. Byter gärna mot vad ni kan ha.
Jag har en sida som det går att beställa varor för över 10k . Den fungerade klockrent och fick varorna utkörda i tisdags förra veckan. Jag kan svära på min son att detta fungerar. Byter gärna mot vad ni kan ha.
Inte en sida till för byte. Men här får du några.
Power 200 kr åt gången.
Libraarctic
Boesner
Har flera. Men ge.mig gärna sidan du pratar om först.
Dela gärna,, men det blir som med alla andra trådar i samma ämne,, dom som har något vill endast byta..... och vad händer då? Jo då stänger dom ner tråden..
Har ett tips på hur man kan få hem ett par telefoner, drog hem 2st Samsung S8+ och en vanlig s8 för ett par månader sedan, skicka vad ni har så kan jag berätta.
Sitter på mycket skulder sedan innan och detta var på ett stort företag där man fick ta på abonnemang!
Har ett tips på hur man kan få hem ett par telefoner, drog hem 2st Samsung S8+ och en vanlig s8 för ett par månader sedan, skicka vad ni har så kan jag berätta.
Sitter på mycket skulder sedan innan och detta var på ett stort företag där man fick ta på abonnemang!
Hej Har samma problem kan inte ta någon abonnemang Kan man få tips Tack ?
Tror dock inte att det finns någon sida som man kan beställa lurar på,, escter, klarna, payson mm brukar vara de flesta betalningsalternativen till det,, Har dock inte upptäckt/hittat någon sida som har lurar utan att ta upplysning,,
Men finns det så är det ju många som vill ta del av det,,
Tänk dock på att dela till alla och inte "byta" :P
Jag har delat med mig hela min lista öppet men skicka gärna den på PM
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!