• 5
  • 6
2018-09-06, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hansomcuckar
Jag är ingen psykopat!

The test is complete.

You scored 29. Scores above 30 indicate psychopathy, of course only a professional, which this test is not, can make a true assessment. This test was made just for fun.

Below is a graph of how other people who have taken this test have scored: "

Jag fick 20. Hade dock kunnat svara nekande på "problem child". Jag var nog inte ett problembarn i den bemärkelsen som avsågs. Men men, gjort är gjort!
Citera
2018-09-06, 01:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Subzero1
Jag fick 20. Hade dock kunnat svara nekande på "problem child". Jag var nog inte ett problembarn i den bemärkelsen som avsågs. Men men, gjort är gjort!

Det var väl egentligen inte jag heller! Vad jag avsåg när jag kryssade i just den rutan var att jag startade lite bränder och slog i sönder lite gatulampor ja och så några fönster på ett gammalt (icke-privat) hus. Det var allt!
Senast redigerad av Hansomcuckar 2018-09-06 kl. 01:16.
Citera
2018-09-06, 01:16
Medlem
Citat:
Det var väl egentligen inte jag heller! Vad jag avser när jag kryssade i just den rutan var att jag startade lite bränder och slog i sönder lite gatulampor ja och så några fönster på ett gammalt (icke-privat) hus. Det var allt!

åååå SÅ TUFF du var! Blir lite rädd nu.

Vem har INTE krossat ett fastighetsfönster som ungdom? Det är ju för fan oundvikligt om man har ett någorlunda aktivt liv. Jag gick upp till VD:n och tog på mig ansvaret, vilket läraren var stolt över. Duktig gosse var jag.
Citera
2018-09-06, 01:22
Bannlyst
Citat:
åååå SÅ TUFF du var! Blir lite rädd nu.

Vem har INTE krossat ett fastighetsfönster som ungdom? Det är ju för fan oundvikligt om man har ett någorlunda aktivt liv. Jag gick upp till VD:n och tog på mig ansvaret, vilket läraren var stolt över. Duktig gosse var jag.

Ja men då förstår jag ju genast att jag inte skulle kryssat just den rutan. Med elden var det dock något jävligt speciellt, jag gick igång på det. Kommer ihåg hur lycklig jag var över att se elden, nu har de dock slutat dra samband mellan eldsättande och psykopati, fast det var väl sängvättande och psykopati de slutade sammankoppla?

Djuren har jag aldrig rört, inte en fena, vinge eller ben! Älskar djur.
Citera
2018-09-06, 01:25
Medlem
Femme.Fatales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sektmedlem
Hur märker man det? Ser de ut som killen i American Psycho och luktar de alltid gott? Är det klädseln man ser det på? De charmiga personerna som alltid säger de rätta sakerna och som kan knulla flera timmar utan att komma, då de är fearless and defiant. Är det dessa individer som är "psykopaten"?

Ja, jag har ingen aning, därför frågar jag er! Hur märker man att en person har ASPD?
Hen är manipulativ och oempatisk
Citera
2018-09-06, 01:29
Medlem
Citat:

Djuren har jag aldrig rört, inte en fena, vinge eller ben! Älskar djur.

Ditto. Känns som att det är den viktigaste punkten. Barn som torterar djur tenderar att utveckla psykopati Jag älskar djur. Hatar dock kattmänniskor. Jävla inkonsekventa. Skrattar om jag berättar något missöde med en hund. Gällande en katt däremot är det jävligt känsligt! Jävla pussies. Måste älska min hund. Gör man inte det vill jag påstå att man är psykopat!
Senast redigerad av Subzero1 2018-09-06 kl. 01:33.
Citera
2018-09-06, 01:34
Bannlyst
Citat:
Ditto. Känns som att det är den viktigaste punkten. Folk som torterar djur tenderar att utveckla psykopati Jag älskar djur. Hatar dock kattmänniskor. Jävla inkonsekventa. Skrattar om jag berättar något missöde med en hund. Gällande en katt däremot är det jävligt känsligt! Jävla pussies. Måste älska min hund. Gör man inte det vill jag påstå att man är psykopat!

Enligt vissa studier gillar psykopaten oftast hundar och hatar katter. I hate the cats, but not the pussy!

Nej kära vänner, det blir kanske inte svar i alla mina trådar från mig här nu så här sent, kanske imorgon (idag men senare). Vi får se. Ha det nu så bra mina vänner!
Citera
2018-09-06, 02:34
Medlem
Citat:
Enligt vissa studier gillar psykopaten oftast hundar och hatar katter. I hate the cats, but not the pussy!

Nej kära vänner, det blir kanske inte svar i alla mina trådar från mig här nu så här sent, kanske imorgon (idag men senare). Vi får se. Ha det nu så bra mina vänner!

Haha. Psykopat är jag som sagt inte! Ska dock påpekas att jag känner ingen omtanke för män, oavsett om det är vänner eller ej. Kan i ärlighetens namn vara förutan dessa. Tjejer däremot är jag kapabel att älska, inte bara "gilla". Även känna empatiskt för. Om exempelvis min polares flickvän nära dött kan jag bli riktigt illa berörd. Tenderar att ta hennes parti också även om jag låtsats vara diplomatisk.
Citera
2019-03-02, 21:31
Bannlyst
Har de uppspärrade ögon? Som Tobias Tobe' och Annika Strandhäll. De ser ju ut som seriemördare bägge två.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in