• 1
  • 2
2006-01-31, 16:07
Medlem
Bullsquids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boogie-ad
Väx upp jävla hobbyknarkare som måste lura till sig preparaten så att jag som verkligen behöver dom inte får dom

Ska ni flumma varför köper ni inte en bit röka? Plockar svamp som en galning och tar en rejäl åktur i hallisvärlden, eller ta en xtc och lalla på... Allt måste ju vara bättre än läkemedel.

jag tycker en del läkemedel är nåt av det bästa/roligaste att flumma på faktiskt. benzo då framförallt.
Citera
2006-01-31, 16:43
Medlem
Jag smälllde i mig ett gäng en gång, som ett test. Jag blev skakig, illamående och kunde inte fokusera tankarna på någon timme.

Fast de hjälper mot elak huvudvärk.
Citera
2006-01-31, 16:45
Medlem
derangeds avatar
Det där är generisk Voltaren

Dvs. antiinflammatoriska svaga värktabletter, helt utan påverkan på CNS.
Citera
2006-01-31, 17:11
Medlem
darws avatar
När jag skulle få något för smärta en gång så sa jag bara till läkaren innan han kom på nått själv. "Tror du tramadol hjälper?" Så fick jag det, så enkelt va det och det va en läkare som bara ett par veckor tidigare behandlat mig för bensoöverdos.
Citera
2006-01-31, 17:19
Medlem
Bullsquids avatar
hehe ja ibland har man tur.
kanske skulle klagat på ryggvärk istället då? men nu hade jag ju faktiskt slagit ut en tand på riktigt så jag behövde inte fejka nåt...förutom att jag hade ont då hehe
Citera
2006-04-20, 22:23
Medlem
Dubbelespressos avatar
Jag fick Diklofenak utskrivet för en fotskada men har inte hämtat ut dem, tänkte kolla här först om det var någon rolig medicin men så verkar ju inte vara fallet, vetefan om jag köper dem.

Fast om det är bra mot elak hufvudvärk kan det ju va nyttigt. Jaja.
Citera
2006-04-21, 18:15
Medlem
size_queens avatar
lättare att säga att dom inte hjälper hundraprocentigt istället för att komma med en ny skada. eller tja, pröva det först.
Citera
2006-04-21, 18:25
Medlem
Säg till läkaren att den medicinen du fick nu inte hjälper och att du fick Tiparol av en kompis istället och det fungerade utmärkt. Då kommer du förmodligen få ett eller två rör tiparol.

Själv får jag tiparol enkelt genom att säga att jag har migärn och att vanliga migränmediciner inte hjälper
Citera
2006-04-22, 02:42
Medlem
Ugh! Dom där är inget jag vill stoppa i mig igen i alla fall, fick mot en svullen muskel som gjorde att Ichias(stava?) nerven kom i kläm nån gång. Magen gjorde uppror efter ett par dagar. Det är inget du kan flumma på nej! Käka ett gäng alvedon istället i så fall
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in