Här har ni svart på vitt hur dum och dålig moderator Diablo1118 är. Man får alltså inte diskutera fusk med barnbidrag genom att föda, registrera och kasta ungen i papperskorgen. Vi fick ju inte ens chans att diskutera klart. Den kritik i tråden som kom hade jag nämligen svar på, man kan t.ex. låna någon annans unge för att ta sig igenom läkarkontrollerna. Ungen kan man också skriva in på en religiös friskola eller något.
Är det bra eller dåligt att man inte får diskutera det på flashback pga en moderators dumfasoner?
Här är vår PM-konversation.
EDIT: diskussionen har så mycket potential. Man kan t.ex. diskutera platser i landet där detta lämpar sig mest, t.ex. landsbyggden där det kanske är lättare att komma undan med det.
Är det bra eller dåligt att man inte får diskutera det på flashback pga en moderators dumfasoner?
Här är vår PM-konversation.
EDIT: diskussionen har så mycket potential. Man kan t.ex. diskutera platser i landet där detta lämpar sig mest, t.ex. landsbyggden där det kanske är lättare att komma undan med det.
Citat:
Därför det är rent trams som jag anser inte hör hemma i frågor kring ekonomi. På vilket sätt anser du inte det är trams? Förstår du hur det går till när man blir gravid? anser du att det ens är möjligt att genomföra? Hur gammal är du? För mig är det 100% trams anser du inte så är fallet så får du ta det med admin för jag kommer inte ändra mitt beslut!
Lycka till!
Ursprungligen postat av Diablo1118
Citat:
Varför anser du att detta är trams?
Ursprungligen postat av svartzippa
Citat:
Ursprungligen postat av Diablo1118
Du har fått en varning för brott mot 0.03. Trams och off-topic.
Ämne: Leva på döda barns barnbidrag?
Innan du kan skriva nya inlägg på forumet måste mottagandet av varningen bekräftas. Klicka på följande länk för att bekräfta att du har mottagit varningen: Länk
Ämne: Leva på döda barns barnbidrag?
Citat:
Ursprungligen postat av svartzippa
Kan man trycka ut en unge om året och slänga ungen i ugnen så fort man kommer hem och sedan få barnbidrag? Det är väl inte förrän de ska börja förskolan som allt uppdagas, eller kan man leva på dem tills de "blir" 18?
Har man sex ungar så blir det ju smarriga 10.000 kr extra per månad.
Har man sex ungar så blir det ju smarriga 10.000 kr extra per månad.
Innan du kan skriva nya inlägg på forumet måste mottagandet av varningen bekräftas. Klicka på följande länk för att bekräfta att du har mottagit varningen: Länk
Varför anser du att detta är trams?
Därför det är rent trams som jag anser inte hör hemma i frågor kring ekonomi. På vilket sätt anser du inte det är trams? Förstår du hur det går till när man blir gravid? anser du att det ens är möjligt att genomföra? Hur gammal är du? För mig är det 100% trams anser du inte så är fallet så får du ta det med admin för jag kommer inte ändra mitt beslut!
Lycka till!