• 1
  • 2
2006-01-30, 11:38
Medlem
http://www.aftonbladet.se/vss/noje/s...770004,00.html

Vad tror ni om detta?
Lser man artikeln s finnar man detta.
"Tidigare har det lckt ut uppgifter om att rollfigurerna Rachel, Phoebe, Monica, Ross, Chandler och Joey skulle terfrenas fr fyra timmeslnga tvavsnitt."
Knner dom inte till att detta inte var sant utan bara en stor skrna?
Hur mycket kan man d lita p att filmen blir av?

synpunkter?
Citera
2006-01-30, 11:45
Bannlyst
Om det nu blir s r vll tvbolagen verlyckliga fr de kan fortfarande tjna mycket pengar p serien vnner men det r skdisarna som inte vill forstta med det lngre.
Citera
2006-01-30, 12:15
Medlem
Kuggarns avatar
Jag r skeptisk till att detta verkligen stmmer. "en klla" brukar ofta sakna trovrdighet...
Citera
2006-01-30, 15:54
Medlem
Roadrnrs avatar
http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.j...usRenderType=3
Citera
2006-01-30, 18:13
Medlem
Westmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roadrnr
http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.j...usRenderType=3

Det dr r ju en dementering att serien inte ska fortstta. (4 nya entimmesavsnitt).

Jag r dock tveksam att det blir nn film. Som nn sa hr ovan, "nn" r inte s plitlig.
Citera
2006-01-30, 19:29
Bannlyst
hade ju iofs vara vldigt trevligt med en Friends - The movie..
Citera
2007-07-13, 00:37
Medlem
tandens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weedhead
hade ju iofs vara vldigt trevligt med en Friends - The movie..

Nej , det hade det faktiskt inte varit. Jag precis som du vill egentligen se mer av vnner gnget, och det frstr jag att fler vill. Men jag tycker att det r s jkla bra slut nr de 10 ssongerna slutade, och jag tycker det r synd att frstra det "mktiga" slutet.
Vi har inte ftt nog, men jag tror att skdespelarna verkligen har ftt det, och det leder till att mitt argument om att vnner-filmen skulle bli ett fiasko.
Men kommer filmen kommer jag vara bland de frsta att se den!
Citera
2007-07-13, 11:13
Medlem
jalouxs avatar
Om de gr filmen som en direkt fortsttning p serien och i samma stil ska jag inte sga att jag r direkt sugen p att se den. I rlighetens namn r det ju egentligen bara de 4 eller 5 med ett ndrop frsta ssongerna som r ngot att ha. De sista kollade man ju nstan bara p "fr att man skulle".

Vad som jag dremot skullle tycka var kul var om de vntade 10 r eller ngot och gjorde filmen till ett drama om skilsmssa och medellderskris eller kanske nnu bttre, att vnta 30 r och gjorde Rachel, Monica och Phoebe till vr generations Pantertanter.
Citera
2007-07-13, 12:22
Medlem
Michael Cambells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jaloux
Vad som jag dremot skullle tycka var kul var om de vntade 10 r eller ngot och gjorde filmen till ett drama om skilsmssa och medellderskris eller kanske nnu bttre, att vnta 30 r och gjorde Rachel, Monica och Phoebe till vr generations Pantertanter.
Det dr var faktiskt en riktigt bra id. Vnner var bra dom frsta ren men i takt med att skdespelarna blev ldre samt att man trttnade lite p sjlva temat gr att tminstonde inte jag ser fram emot en vnner rulle i samma stil som serien.
En drama eller ngot t det hllet hade klart varit mer intressant.
Citera
2007-07-13, 13:52
Medlem
h8_religions avatar
Hoppas verkligen inte detta stmmer! Vnner blev ju bara smre och smre ju lngre ssongerna skred, frutom David Schwimmer's Ross, som bara blev bttre och bttre. Nej, det sista avsnittet i ssong 10 var helt klart ett vrdigt slut p den hr ultimata komediserien, och det ska absolut inte frstras!
Citera
2007-07-13, 21:39
Medlem
Jag tycker det vore kul Jag hller med att de senare ssongerna var dliga (det var fr mycket drama) men jag skulle nd vilja se mer. Fast jag r vdligt sker p att Madonna inte kommer gra soundtracket.
Citera
2007-07-13, 22:02
Medlem
JoeL431s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av h8_religion
Hoppas verkligen inte detta stmmer! Vnner blev ju bara smre och smre ju lngre ssongerna skred, frutom David Schwimmer's Ross, som bara blev bttre och bttre. Nej, det sista avsnittet i ssong 10 var helt klart ett vrdigt slut p den hr ultimata komediserien, och det ska absolut inte frstras!
Precis !
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in