man slänger ner ett litet block i cisternen. för att hålla toaletten ren. inget jag kan rekomendera då det ofta ställer till problem ist. (spolnings mekanismen hamnar i klämm)
Jag tror att det är till för folk som inte städar sina toaletter så ofta + att dom tror nog att det luktar gott. Personligen gillar jag varken doften eller det blå vattnet!
Finns såna Wc blå som man hänger på toakanten, så man slipper montera isär toan. Använder dom för att det ser kul ut när kisset blir grönt. (Ja jag vet att jag är lättroad)
Ja det är väl ungefär som reklamerna för mensbindor och tamponger. När dom demonstrerade med röd färg så blev det ju ett djävla liv, dvs det var äckligt att visa den riktiga färgen. Samma är det väl med dom där toalettrengörarna som antingen sitter i behållaren eller vid spolkanten; Skulle toavattnet bli rött eller gult så skulle försäljningen av dom där undermedlen sjunka som en sten, men blått eller grönt det tilltalar oss dumma konsumenter. Är det inte så?
Finns såna Wc blå som man hänger på toakanten, så man slipper montera isär toan. Använder dom för att det ser kul ut när kisset blir grönt. (Ja jag vet att jag är lättroad)
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!