Tack alla för responsen

Först och främst ska staten/SKV givetvis få vad som rättmätigt och lagenligt tillfaller denne. Den inre moraliska kompassen vad gäller lag och rätt är glasklar i gruppen.
y.y: För egen del som har sambo måste jag upprätta ett samboavtal hos en familjejurist innan det eventuellt tar slut för säkerhetsskull.
Är det bara jag som är paranoid när jag ser konton på FB som är skapade för 1 månad sedan och den första kommentaren i min tråd? Dessa konton har ingen trovärdighet alls i mina ögon. Nog för att jag gillar karaktären Bobby Axelrod i serien Billions. Samma sak gäller för konton som nyligen är skapade och har många inlägg på kort tid.
LongTerm90 & Copinha: Tro mig, vi är en grupp som inte bryr oss i vad andra människor egentligen tycker, men det kan väcka ont blod/avundsjuka i folks ögon om vanligt folk skulle gå ”all in” plötsligt. För att inte tala om alla som vill bli ”kompis” med dig - därför ligger vi lågt samt att det finns en uppsjö av tråkigheter som kan hända nyrika personer. Förtal, utpressning, falsk tillvitelse, kidnappning, reella hot etc. Alla är nog lite smått paranoida och extra försiktiga just nu.
Då jag fungerar som en informell ledare i gruppen och har mer livserfarenhet än dom andra har jag meddelat att köpstoppet gäller alla för sådana ting som sticker ut. Spara pengarna istället och få ränta-på-ränta effekt. Jag vet att det är tråkigt men inget fel i nuläget.
I övrigt blir det här mitt sista inlägg som jag skriver på mycket länge. Det finns vill jag påstå tyvärr alldeles för många infiltratörer på Flashback och jag kommer således återvända till Darknet. Tack och adjö för mig.
‘Stay hungry Stay foolish’ - Steve Jobs