Citat:
Ursprungligen postat av
MrSkargard
Men lilla vän, du måste ju begripa att ditt första inlägg utgjorde ett försvarstal för den aktuella formuleringen. Det du gör nu är att retirera eftersom det helt enkelt inte ser så bra ut att du sagt emot en av partiets höjdare för sådant ägnar ju inte du dig åt.
Nej, lär dig läsa lille pojk så ser du vad jag skriver. Gå och skriv om dina 4000-rösterspartier istället som du har varje val. Det är ju vad du lever för, så då är vi ju två.
Jag anser att förslaget kom från en person, andra gillade det inte varav det togs bort. Helt rimligt alltså. Dock kan man förstå tankegången bakom att köpa in billigare och enkla valstugor vilket SD också gjort i flera val, då man vet att dom kommer slås sönder i ganska många fall. Det är helt rimligt och logiskt tänkt. Dock kommer vänsterextremister och andra slå sönder dessa bra själva, varav förslaget i sig ska tas bort och är en felaktig tanke. Däremot är tanken om stugorna i sig och att det inte är negativt i sig för SD helt korrekt. Däremot behöver man inte lägga in något förslag om att den kan brännas ner eller slås sönder, för det gör dom ju så ofta ändå alldeles oavsett.
Det är vad jag tycker, sen kan du tramsa och säga att folk tycker något annat än dom verkligen tycker hur mycket du vill.