Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-05-12, 04:14
  #13
Medlem
Har för mig att gubben nekade till att ha varit i området överhuvudtaget, där kroppen hittades.
Men han hade foto från området, vilket någon lyckades identifiera som en tjärn på Kroppefjäll.
Hur det gick med åtalet vet jag inte.
Citera
2018-05-12, 08:01
  #14
Medlem
Nån hade ju länkat till en sida med information om fallet på svenskamord i en tidigare tråd, tyvärr är dek sidan borta men finns det nån möjlighet att hitta den information på en annan sida typ en spegling av den sidan?
Citera
2021-01-20, 17:49
  #15
Medlem
Troians avatar
https://www.dn.se/arkiv/inrikes/fran...e-for-forhor/?

Enligt mannen hade de kommit med sin husbil till Göteborg. På morgonen hade kvinnan gått ut för att handla och inte kommit tillbaka.

Kvinnan hittades död i Kroppefjäll i Dalsland. I mannens kamera fanns det en bild tagen i just Kroppefjäll.

Av någon anledning gick det inte att få mannen utlämnad, varför utredningen togs över av polisen i Frankrike.
Citera
2022-03-28, 01:38
  #16
Medlem
Nån som har en aning om vilken sändning av efterlyst dom inslaget visades ?
/
Citera
2022-03-28, 19:00
  #17
Medlem
Public-Detectives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zibpka
Nån som har en aning om vilken sändning av efterlyst dom inslaget visades ?

Som inslaget visades, tror jag du menar.

Har det varit på tapeten i Efterlyst då?
Citera
2022-03-30, 19:58
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Public-Detective
Som inslaget visades, tror jag du menar.

Har det varit på tapeten i Efterlyst då?

Det har det varit, är jag i stort sett säker på. Och kort efter det hände, 1998-1999 skulle jag tro, möjligen 2000.
Citera
2022-04-02, 22:29
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Public-Detective
Som inslaget visades, tror jag du menar.

Har det varit på tapeten i Efterlyst då?

Jao det nämndes tidigare i tråden. Dock lär väl avsnittet va svårt att få tag på.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback