• 3
  • 4
2018-07-31, 11:37
Medlem
Många är inte medvetna om det då väldigt många tjejer köper sina träningskläder på tex Gina Tricot och H&M. Man får vad man betalar för och ju billigare desto sämre kvalitet och då lyser det igenom.
Citera
2018-07-31, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ytterbium
Många är inte medvetna om det då väldigt många tjejer köper sina träningskläder på tex Gina Tricot och H&M. Man får vad man betalar för och ju billigare desto sämre kvalitet och då lyser det igenom.
De är visst medvetna. En kvinna är alltid 100% medveten om hur hon ser ut, ingenting är en slump.
Citera
2018-07-31, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gul-groda
De är visst medvetna. En kvinna är alltid 100% medveten om hur hon ser ut, ingenting är en slump.

Haha. Tror du de (/vi) står och böjer sig i alla tänkbara vinklar i provrummet när de provar kläder för att se hur det ser ut, om trosorna syns? Inte direkt.

Självklart vet en del om det och självklart vill de visa allt de har. Men jag hör det så ofta att tjejer inte vill ha genomskinliga tights och vill man inte det, då är det bara att öppna plånboken.
Citera
2018-08-26, 22:12
Medlem
Roxanas avatar
Jag insåg av en slump att vita string under svarta löpartights inte var någon bra idé. Även ljusrosa kan resultera i bambirumpa.
Citera
2018-08-28, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ytterbium
Eller så är det hela utstuderat att man gör detta med mening för att få mer uppmärksamhet.
Citera
2018-09-08, 21:11
Medlem
Selfefficacys avatar
Jag tycker faktiskt att det är jobbigt ibland att träna på gym och ha nån som verkligen glor på mig. Jag förstår att blicken kan sväva bort en sekund eller två, det är inte det jag talar om. Och självklart finns det en hel del män som är väluppfostrade och inser att jag vill träna i lugn och ro.
Jag tänker definitivt på att inte ha för "sexiga" outfits när jag tränar. Detsamma gäller när jag joggar utomhus. Nu kollar jag inte om trosor lyser igenom eller inte men det är för fan bättre att man ser att man har underkläder än att man inte har det.
Jag klagar inte över situationen utan konstaterar hur det är. Sen får jag se hur jag vill hantera det. Har faktiskt besökt ett gym för bara kvinnor som jag funderar på att bli medlem på. Känns mer avslappnat och då har ju även vissa män mindre att klaga på, eftersom ni då inte ser mig längre i tajta träningsbyxor.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in