Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-05-06, 04:37
  #1
Medlem
Går ofta och tränar på gymmet som många andra nu för tiden.

Lägger ofta märke till att flertalet kvinnor som tränar gör det i tajta tights där trosorna ofta lyser igenom.

Häromdagen så stod en kvinna framför mig i svartvita tights där rumpan var vit, sen hade hon valt svarta string under.....syntes inte alls när hon böjde sig fram gång på gång, nej då

Ibland känns det faktist som vissa kvinnor/tjejer gör detta med flit, för att få uppmärksamhet eller nåt.

Hur är det tjejer, håller ni koll på era rumpor innan ni beger er till gymmet eller bryr ni er helt enkelt inte?
Citera
2018-05-06, 04:54
  #2
Medlem
Kvasiintellektuells avatar
Lena Handén blir inte svartsjuk direkt och ja det är med flit.
Citera
2018-05-06, 05:04
  #3
Medlem
planetlegnos avatar
De gör det med flit. De vill hora ut sig och få uppmärksamhet men vill inte ta risken att bli kallad luder. Kvinnor är allergiska mot personligt ansvar, det är alltid någon annans fel.
Citera
2018-05-06, 05:30
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NovaOculus
Stirra inte på våra rövar

Det som syns är svårt att inte se. Du väljer vad du visar och jag väljer var jag vilar ögonen.
Citera
2018-05-06, 06:35
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NovaOculus
Stirra inte på våra rövar

Jävligt svårt att undvika ibland.
Vissa kläder är ju designade för att visa upp kroppsdelar 😄
Citera
2018-05-06, 07:18
  #6
Medlem
Gneggars avatar
Jag använder inte trosor på gymmet, men väljer tights i svart eller nåt spräckligt mönster som gör att det inte syns igenom.
Citera
2018-05-06, 07:23
  #7
Medlem
Krille.the.Pettersons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gneggar
Jag använder inte trosor på gymmet, men väljer tights i svart eller nåt spräckligt mönster som gör att det inte syns igenom.

Det är ju främst i svarta tights det lyser igenom. Sen kanske det har att göra med klassikern att tjejer alltid försöker komma i kläder en storlek under sin egentliga. Så tyget blir för uttänjt ingen aning men en del kunde lika gärna gå med ändan bar.
Citera
2018-05-06, 08:07
  #8
Medlem
Kung-Caligulas avatar
Men herregud... Klagar ni på att kvinnorna vill visa upp sig? Fortsätt så tjejer och bry erinte om betahanarna här. På mitt gym får ni visa hur mycket röv ni vill.
Citera
2018-05-06, 08:53
  #9
Medlem
Qusimotos avatar
Det är ju bara trevligt =) att tjejer har taights är ju för att visa upp röven för oss killar. Vet att tjejer brukar titta på min bula
Citera
2018-05-06, 08:59
  #10
Medlem
Zer0Shits avatar
100% med flit men varför klaga? Njut av utsikten istället.

z
Citera
2018-05-06, 09:01
  #11
Medlem
Nej, det är inte med flit. De flesta går till gym för att träna, inte för att bli betraktade.
Citera
2018-05-06, 09:32
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gneggar
Jag använder inte trosor på gymmet, men väljer tights i svart eller nåt spräckligt mönster som gör att det inte syns igenom.

Jag gör likadant.
De som har avvikande trosor som lyser igenom är helt enkelt inte utmanande utan bara trash i mina ögon, totalt osofistikerat. Hellre utan trosor.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback