Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-05-05, 02:35
  #1
Medlem
Tjenare! När jag spelar Eft så kan det helt plötsligt börja lagga balle. Får ungefär 4 frames per minute och det går inte att spela. När jag tabbar ur och kollar aktivitetshanteraren så ligger min disk på 100%(System tasken och tarkov i toppen) och hela datorn jobbar i samma takt som en sengångare på oxy. Jag har googlat utan framgång, har provat att installera om hela datorn och ingenting funkar. Observera att jag kan spela helt laggfritt vissa games på samma banor utan några problem alls, utan det är bara ibland det händer och när det väl har börjat så fortsätter det så ett tag.

specs:
Intel core i7 8700
ddr4 ram 2400mhz 8gb
AMD radeon 7900
samsung hd103sj

Någon som vet vad det kan vara för fel? Skulle vara evigt tacksam om någon kunde hjälpa mig.
Citera
2018-05-05, 02:50
  #2
Medlem
Använder du hårddisken som en virtuell växlingsfil? Börjar hårddisken vara full?
Citera
2018-05-05, 08:39
  #3
Medlem
Är det bara när du såelar det händer?

Btw,
Tack för morgonens garv!

Citera
2018-05-05, 08:50
  #4
Moderator
^Eazs avatar
Först och främst så är EFT djävligt krävande, 16GB ram är rekommenderat.

Sen skulle jag även rekommendera att du sätter upp 30GB virtual memory på SSD, det gav mig ett par FPS till.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback