Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-04-29, 22:30
  #1
Medlem
Ser att det kommit ut en dildo som är slak i normalt tillstånd men med ett knapptryck har den en "erektionsfunktion". Kolla in detta genom att skriva Uprize vibrating på youtube eller på sidan vuxen.se. Men när man ser detta kan man fundera...skulle detta kunna funka på en sexrobot? Vad blir nästa steg, kommer en dildo att få erektion bara genom beröring istället för genom knapptryck på en fjärrkontroll?
Citera
2018-04-29, 22:44
  #2
Medlem
Hahaha så jävla coolt.....och samtidigt helt onödig finess
Citera
2018-04-29, 22:59
  #3
Medlem
Onödigt.
Citera
2018-04-30, 00:45
  #4
Medlem
Drinkycrows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Revolutions
Hahaha så jävla coolt.....och samtidigt helt onödig finess

Vaddå onödigt? Jag som har flashbackkuk tycker iallafall det är praktiskt att den inte jämt är full storlek, hade blivit jobbigt i längden. Enklare att få plats med en slak kuk i handväskan än en stor och hård tänker jag. Låter skitpraktiskt.
Citera
2018-04-30, 07:56
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Revolutions
Hahaha så jävla coolt.....och samtidigt helt onödig finess

Ja, jag håller med om att det verkar som en ganska onödig finess. Vad är själva syftet med det kan man undra...men samtidigt slår de upp detta som något stort när man läser på sidor om det. Jaja, jag kan tänka mig att det kommer en uppdaterad version av det här också om x antal år, där dildon får erektion av smek eller sug istället för fjärrkontrollen, eventuellt kombinerat som en sprutdildo som kräver smek/runk/sug för att spruta.
Citera
2018-04-30, 08:06
  #6
Avstängd
Blev väldigt besviken på videon, trodde den skulle gå ifrån liten/krynklig till stor, inte bara böja sig lite.

https://www.youtube.com/watch?v=pr2LTHbMDxA
Citera
2018-04-30, 10:41
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rusur
Blev väldigt besviken på videon, trodde den skulle gå ifrån liten/krynklig till stor, inte bara böja sig lite.

https://www.youtube.com/watch?v=pr2LTHbMDxA

Ja, jag har lite svårt att förstå vad som är så nytt egentligen när de pratar om "first bionic erect dildo". Åtskilliga rabbitstavar har redan en funktion som böjer sig upp och ner i toppen.
Citera
2018-04-30, 12:45
  #8
Medlem
Oj, vad... onödig grej. Jag kan fatta att det är en smart grej att kunna veckla ihop sin dildo/vibrator (om man inte vill köpa en rese-vibrator dvs) men varför ha det som en inbyggd funktion som liknas vid erektion? Eller det kanske är för personer vars kink är robotsex iofs? Då kan jag fatta grejen.
Citera
2018-04-30, 20:01
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MyBlueShoes
Oj, vad... onödig grej. Jag kan fatta att det är en smart grej att kunna veckla ihop sin dildo/vibrator (om man inte vill köpa en rese-vibrator dvs) men varför ha det som en inbyggd funktion som liknas vid erektion? Eller det kanske är för personer vars kink är robotsex iofs? Då kan jag fatta grejen.

Som organ på en robot skulle den kanske funka, om roboten kan göra in/ut rörelser sen och ta tjejen så. Men annars har jag svårt att se nyttan med denna. Eller nyttan och nyttan, utveckling av sexsaker är väl bra men att säga "sexrevolution, first bionic dildo" tycker jag är att ta i. Utveckla den mer iså fall, låt erektionen komma utan fjärrkontroll men genom beröring istället och bygg in en utlösningsfunktion som kommer automatiskt efter viss stimulans till exempel genom sug. Då är det en bionic dildo.
Citera
2018-05-01, 01:06
  #10
Medlem
ziriks avatar
Praktiskt om man är FtM och inte har fixat alla delar än, för att uttrycka det lite okänsligt..
Utöver det så känns det mest meh. Roligare med strapless dildo.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback