• 2
  • 3
2018-04-29, 23:19
Medlem
franges avatar
Det beror helt och hållet på ifall hon är snygg eller inte. En snubbe, ful brud eller tjockis så hade jag inte brytt mig det minsta.
Citera
2018-04-29, 23:21
Medlem
Självklart försökt rädda personen! Det är normalt att försöka hjälpa och rädda människor!
Självmordskandidaten hade blivit tacksam efteråt! Depression är en botbar sjukdom!
Fakta: De som blivit räddade är tacksamma över det! All forskning visar det!
Citera
2018-04-29, 23:23
Medlem
DaChiefs avatar
Man gör inget. Vill nån dö så får de göra det. Det finns ändå för många emos i världen som inte kan rädda sig själv.
Citera
2018-04-30, 00:43
Medlem
Overklighetss avatar
Jag hade blivit riktigt förbannad om jag hade hade byggt upp det modet, så kommer nån idiot och tillintetgör all strävan. Nån idiot som tror sig veta bättre vad jag ska göra med mitt liv. Någon som inte har den blekaste aning om vad jag har gått igenom. Att förlänga lidande är ingen god gärning.
Citera
2018-04-30, 02:43
Medlem
Drinkycrows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Overklighets
Jag hade blivit riktigt förbannad om jag hade hade byggt upp det modet, så kommer nån idiot och tillintetgör all strävan. Nån idiot som tror sig veta bättre vad jag ska göra med mitt liv. Någon som inte har den blekaste aning om vad jag har gått igenom. Att förlänga lidande är ingen god gärning.

Du får väl ha vett att ta livet av dig långt ifrån andra människor då. Inte så jävla svårt faktiskt.

Klart man räddar om man kan, de som påstår annat försöker bara leka tuffa. Om personen dör så blir det ju ett jävla liv på min lilla skogsplätt dessutom.

Folk som försöker ta livet av sig där de enkelt hittas får skylla sig själva om de blir räddade.
Citera
2018-05-05, 07:52
Medlem
UndeadNinjas avatar
[quote=bul-11-33|63965760]
Citat:
Ursprungligen postat av Overklighets
Du skulle dock aldrig va ute dock...så slutyya snava shjit

Nenna tråfd tar vi sjölvmord....jag kan börja ikväll..kommergöra det i skogen.....precis som alla anda...
måste ta bort liteporr bara....jag gilla porren med check.....så jag tar bort det och dör...är du med mig?

Ingen jävel gör nåt på dig....

Ingen jävel behöver göra något åt dig, man kan göra det själv, alltså det man vill få utfärdat under livets gång. Livet är alltför jävla kort för att man ska ta sig av daga av egen maskin. Snart nog dör man ändå.

Det finns så mycket man kan göra istället för att ta sitt liv och dessutom så är det oftast bara en impuls och dom som misslyckats är senare mycket glada att dom misslyckades. Jag har tagit väldigt många dödliga överdoser men ack så glad jag är idag att jag klarat mig.

Jag kan förstå om man tex varit med om en bilolycka och är förlamad i hela kroppen och endast kan kommunicera genom att röra ögonlocken och då verkligen vilja söka aktiv dödshjälp men det är ju något som inte går att återhämta sig från medans psykiskt dåligt mående, depressioner ångest osv går att bli av med och psykiska sjukdomar som bipolär eller schizo tex går att behandla och ändå leva ett bra liv med.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in