Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-07-29, 23:45
  #13
Medlem
Något jag inte tror en enda kille skulle klaga på är att du visar honom att du verkligen vill ha honom. Tafsa mycket! Sedan behövs inte alltid mycket förspel, vissa är mer för rakt på, sådant får man känna av. Kan t.ex. ta lite kommando via ridning, spela död fisk är nog en stor avtändning för många män tror jag.
Citera
2018-08-28, 16:12
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trestreck3
Vad gillar killar bäst i sängen? hur kan man få killen att bli galen under förspel typ tease så att han bara vill slita av mig kläderna o köra på? Tjejer vad gillar era killar o killar vad gillar ni?😋
Det största erotiska organ människan har är hjärnan! Starta förspelet redan i mataffären. Viska i örat vad du just nu skulle vilja göra med hans kuk, och låt din hand göra en snabb, liiiite hård smekning över gylfen... böj dig, liiiiiite extra framåt när du hämtar någon matvara som står i knähöjd... viska igen i örat, men nu med liiite grövre sexsnack och nafsa till i hans öronsnibb, tryck dina bröst mot hans arm, och tryck till så att han förstår, att "nu är det ingen lek längre grabben, dig ska jag ha snart!"... vid det här laget så är ni så kåta båda två, och ni knullar redan, i hjärnan. Vill han ställa varorna och "ta en tur med bilen", var leende undvikande, och fortsätt som du började! Dra ut på tiden i affären... Tips, ta på kläder du inte är rädd om, för haka en gylf, eller nåt annat upp sig, så slits det plagget sönder... ;-) Hälsningar från "bara en Björn och inget annat"...
Citera
2018-08-28, 16:19
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trestreck3
Vad gillar killar bäst i sängen? hur kan man få killen att bli galen under förspel typ tease så att han bara vill slita av mig kläderna o köra på? Tjejer vad gillar era killar o killar vad gillar ni?😋
Det största erotiska organ människan har är hjärnan! Starta förspelet redan i mataffären. Viska i örat vad du just nu skulle vilja göra med hans kuk, och låt din hand göra en snabb, liiiite hård smekning över gylfen... böj dig, liiiiiite extra framåt när du hämtar någon matvara som står i knähöjd... viska igen i örat, men nu med liiite grövre sexsnack och nafsa till i hans öronsnibb, tryck dina bröst mot hans arm, och tryck till så att han förstår, att "nu är det ingen lek längre grabben, dig ska jag ha snart!"... vid det här laget så är ni så kåta båda två, och ni knullar redan, i hjärnan. Vill han ställa varorna och "ta en tur med bilen", var leende undvikande, och fortsätt som du började! Dra ut på tiden i affären... Tips, ta på kläder du inte är rädd om, för haka en gylf, eller nåt annat upp sig, så slits det plagget sönder... ;-) Hälsningar från "bara en Björn och inget annat"...
Citera
2018-09-01, 17:11
  #16
Medlem
jamesdeans avatar
Själv hatar jag att bli teasad, tycker typ det är det jobbigaste och mest värdelösa som finns. Om du vill knulla mig, knulla mig. Vill du inte, låt bli. Tycker bara det är jobbigt om tjejen ska hålla på att teasa och ska fnissa åt en när man blir irriterad. Att bli teasad känns bara som mobbing och jag fattar inte charmen i det. Det är som att man skulle vara på en restaurang och servitören skulle komma ut med maten och sen säga "hehehe inte än!" och sen gå iväg med maten igen, sen komma tillbaka någon minut senare med maten bara för att ännu en gång säga "tihihi,det är så roligt hur du blir frustrerad tihiihi" och gå iväg med maten igen osv. Vem fan orkar med sånt? Ge mig min fucking mat.
Citera
2018-11-10, 11:43
  #17
Moderator
Nospheratus avatar
Trams, tjafs och putslustigheter raderat. Listtrådar är inte tillåtna, därför duger det inte med att bara läsa topic och svara "Avsugningar!" eller dylikt. Vänligen diskutera och resonera runt TS frågeställning.

//Mod
Citera
2018-11-10, 13:14
  #18
Medlem
Killar älskar deepthroat!

Resonemang (efter moderators önskan): Varenda kille jag känner till har alltid sagt deepthroat så fort man talat om bra sex. Man vill gärna pressa ned den i halsen på tjejen så långt det går.
Citera
2018-11-10, 13:17
  #19
Medlem
mainfurers avatar
Jag tycker om att sova i sängen. Allt annat går bort
Citera
2018-11-26, 22:29
  #20
Medlem
Dr.LincoNs avatar
Visa att du vill ha honom, som någon annan skrev - det ska fan knullas i hjärnan på er innan ni ens hamnat i sängen.
Ta på honom, säg vad du vill göra med honom, säg hur du vill att han ska ta dig.
Finns inge sexigare än en tjej som visar tydligt vad hon vill. Peace!
Citera
2018-11-29, 11:23
  #21
Medlem
Jag personligen går igång på en tjej som är självsäker i sin kropp och trygg i sig själv, som kan stå framför mig helt naken utan minsta konstighet.
Sen gillar jag när jag blir lite dominerad, typ nerputtad på sängen och få kläderna avslitna med ett mål att jag ska bli tillfredsställd.

En tjej som vet hur hon ska suga min kuk och inte stressar fram det utan tunga.

Vill få skaftet slickat sakta upp mot ollonet och ner till rövhålet och upp igen
Citera
2018-12-03, 12:28
  #22
Medlem
Tror att det är olika, men en gemensam sak är att vi älskar när tjejen älskar det (om man inte är sadistiskt lagd), alltså när hon stönar och verkligen visar att hon älskar att knulla med oss.
Det är ett säkert kort.
Citera
2018-12-26, 21:35
  #23
Medlem
Tabufritt! Ju mer udda hon gillar, desto skönare är hon...
Citera
2018-12-26, 21:39
  #24
Medlem
Ziayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Endryt
Killar älskar deepthroat!

Resonemang (efter moderators önskan): Varenda kille jag känner till har alltid sagt deepthroat så fort man talat om bra sex. Man vill gärna pressa ned den i halsen på tjejen så långt det går.
Nä du. Det är vi många som inte vill. Jag njuter inte av att kväva henne med pitten .
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback