Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-04-27, 15:57
  #1
Medlem
Vad gillar killar bäst i sängen? hur kan man få killen att bli galen under förspel typ tease så att han bara vill slita av mig kläderna o köra på? Tjejer vad gillar era killar o killar vad gillar ni?😋
Citera
2018-04-27, 15:58
  #2
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Trestreck3
Vad gillar killar bäst i sängen? hur kan man få killen att bli galen under förspel typ tease så att han bara vill slita av mig kläderna o köra på? Tjejer vad gillar era killar o killar vad gillar ni?😋


En skön avsugning i 69:an style så man får se men inte röra musen och rumpan
Citera
2018-04-27, 16:44
  #3
Medlem
Alla killar gillar ju EXAKT samma, så du kommer vara värsta experten om du följer tipsen i denna tråd.

Herregud...

Fråga det aktuella krogragget vad han gillar istället?
Citera
2018-04-27, 17:04
  #4
Medlem
Sqrbankens avatar
Man kan ana nått feminazistisk "män som grupp"-tänk här

Nä, anklagar inte dig, TS, för det. Men män är givetvis helt olika här.

Jag ogillar att bli avsugen exempelvis (Även om jag själv o min sida lapar med glädje). Kanske ovanligt men vet två manliga polare till mig som ogillar det också, samtidigt som alla kvinnor jag känner väl och berättar detta för menar att de trodde precis ALLA män gillade det. Lite så.

Men för att ge nått svar på din fråga har i alla fall jag aldrig snackat sex med en snubbe som inte gillar att ta en tjej bakifrån och samtidigt smeka över häck och bröst för att mellan varven böja sig framåt och kyssas. En personlig favorit av undertecknad också.
Citera
2018-04-27, 17:51
  #5
Medlem
offthechains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trestreck3
Vad gillar killar bäst i sängen? hur kan man få killen att bli galen under förspel typ tease så att han bara vill slita av mig kläderna o köra på? Tjejer vad gillar era killar o killar vad gillar ni?😋

Rimjob! =) Kyss och slicka han över hela kroppen, mycket tunga. Tala om vad du vill göra med han, och vad du vill att han ska göra med dej. Var visuell.. visa att du gillar det du/han gör. Smek dej själv när du leker med han. Var lite bestämd, låt han få längta o tråna lite innan du låter han knulla dej.
Citera
2018-04-27, 17:54
  #6
Medlem
Jag gillar när tjejen är undergiven mot mig, så jag får örfila henne och vara lite ful i munnen. Sedan tänder jag enormt på att ta stryptag på henne när hon ligger och gnyr. Fittan blir då snabbt plaskvåt, sådär så att det knappt känns längre. Då byter jag till att munknulla henne hårt till jag sprutar.

Det mest avtändade är brudar som vill försöka ta kommando osv
Citera
2018-04-27, 23:32
  #7
Avstängd
Vill du ha konkreta tekniker: greppa hårt runt roten så ståndet får "pulsera" Slicka på undersidan av ollonet, men retas gärna med fittan i ansiktet på offret medans du gör detta--- nu vet du allt.. (not one dude will call me wrong) En grej till säg till honom att det är lungt att han kommer och att du vill det många killar är rädda för att spruta, (skiträdda! 90% av mäns osäkerherhet är för att dom inte vill spruta "fel")

Du är skyldig mig en avsugning!
Citera
2018-04-28, 18:25
  #8
Medlem
ace_secs avatar
Vad som får mig dödskåt är att tjejen viskar att "ikväll gör vi PRECIS vad du vill. Alla dina fantasier gör vi till verklighet".
Citera
2018-06-29, 22:38
  #9
Medlem
Efter att ha lyssnat på denna så fattar jag mig själv
https://www.adlibris.com/se/bok/mars...-9780061015717

Killar gillar pang på
Tjejer gillar när det ska retas.


Reta inte killen, kör pang på! Han vill inte ha slowmotion sex, greppa tag och kör på! Sen är ju inte det ni tjejer gillar enligt boken. Men vill du gör honom glad så läs denna bok eller lyssna gratis på Storytel (14 dagar gratis)
Citera
2018-07-01, 08:49
  #10
Medlem
NiccoJs avatar
Gruppsex, bjud hem en gullig tjejkompis och låt honom växla mellan era kön.
Den som inte blir knullad hjälper till och ber om att få den i sig.
Citera
2018-07-04, 18:34
  #11
Medlem
TacoKryddmixs avatar
Rollspel.

Inget får igång alla killar som när tärningarna rullar över lakanen och långsamt och metodiskt vecklar islandskapet Marjura ut sig... Sensuellt viskas "ta kontroll över den femte konfluxen" i örat...
Citera
2018-07-04, 20:41
  #12
Medlem
Det bästa är kvinnor som visar att de är kåta och hittar på egna ideer för vad hon vill göra med mig och hon får gärna ta på sig själv
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback