Mina dyra fina Razor bara rasade i bitar efter ett tag så jag köpte ett par HyperX Cloud Flight. Riktigt bra budget lurar. Mycket bättre än mina gamla för 3 kex.
Du kommer märka varför dom är billiga efter ett tag men vänta några dagar till Cyber Monday dagen efter Black Week.
Jo lätt värt, förstår inte den prissättningen dock
Black friday är 24/11 så därför slutar kampanjen dagen innan. Så dom kan sälja ut den ännu billigare. Det går nog inte göra som den tomten som missuppfattat "öppet köp" totalt gjorde.
Black friday är 24/11 så därför slutar kampanjen dagen innan. Så dom kan sälja ut den ännu billigare. Det går nog inte göra som den tomten som missuppfattat "öppet köp" totalt gjorde.
Haha sant, hoppas på bra priser då med, måste köpa julklapp xd
Hej,
Helt plötsligt hittar inte mitt PS5 skivläsaren. Jag har testat det vanliga, startat om, olika skivor, blu-ray och DVD, uppdaterat firmware, Access Safe Mode and select Clear Cache and Rebuild Database.
Han är inte en äkta gamer det är det. Minns när man var en liten knodd och bara kutade hem i 90km/h från butiken med en SEGA Dreamcast i famnen.
Det är ju sånt här som gör att vi andra får betala mer för våra konsoler och får en "bättre begagnad" när man sliter upp kartongen. Allt för den extra hundringen