Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-04-22, 01:59
  #1
Medlem
Hej, det är så att jag har lämnat in min bil under fredag morgon för försäljning hos en bilfirma som ringde upp mig och Sa att de skulle sälja bilen åt mig osv...

Men under kvällen var jag ute med en annan bil och såg hur dem körde med min bil det är en ganska ny sport bil som är fräsch och ser bra ut .

Så jag stoppade dem på gatan och tog bilen ifrån dem, för att han som körde, körde som en galning och då menar jag med väldigt snabba accelerationer som motorn verkligen får en smäll av samt väldigt starka bromsningar.


Jag stoppade dem och tog bilen ifrån dem, men nu vill jag verkligen förstöra för deras lilla skojiga bil firma. Så finns det några tips på hur på bästa sätt förstöra verksamheten för dem rent juridisk inget olagligt? Tacksam för svar
Citera
2018-04-22, 02:55
  #2
Medlem
Finns ett forum som heter företagsskvaller. Läs vad andra skrivit och få inspiration
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback