2025-09-11, 23:16
Medlem
Onan-erarens avatar
Runkade nyss med polaren å hans granne igen. Det var kul å jag hade analpluggen i mig. Jävlar vilken orgasm jag fick, jag höll nästan på att storkna. Jag berättade om min analplugg för polarens granne å det visade sig att han också använder analpluggar ibland å han visade även upp dom. Olika storlekar på dom hade han å vi snackade länge om det. Det blev en härlig kväll, det här med analpluggar rekommenderar jag, speciellt om man knullar eller runkar för orgasmen blir något i hästväg.
Citera
2025-09-12, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onan-eraren
Runkade nyss med polaren å hans granne igen. Det var kul å jag hade analpluggen i mig. Jävlar vilken orgasm jag fick, jag höll nästan på att storkna. Jag berättade om min analplugg för polarens granne å det visade sig att han också använder analpluggar ibland å han visade även upp dom. Olika storlekar på dom hade han å vi snackade länge om det. Det blev en härlig kväll, det här med analpluggar rekommenderar jag, speciellt om man knullar eller runkar för orgasmen blir något i hästväg.

Vilken kväll! Häftigt att han också kör med analplugg
Citera
2025-09-13, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onan-eraren

Ni som är vana vid att använda pluggar och annat i baken…sköljer ni alltid ur innan eller hur gör ni? Blir väl lite kladdigt annars eller?
Nyfiken på att prova!
Citera
2025-09-13, 20:47
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abba01
Ni som är vana vid att använda pluggar och annat i baken…sköljer ni alltid ur innan eller hur gör ni? Blir väl lite kladdigt annars eller?
Nyfiken på att prova!

Ja jag sköljer pluggen både före å efter användning, testa gärna, det är skönt kan jag garantera.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in